080 14 00
V zadnjih desetih letih beležimo več kot 40-odstotni upad pisemskih pošiljk ter več kot 50-odstotni upad univerzalnih poštnih storitev, največji pa je upad plačilnih storitev, ki znaša kar več kot 60 odstotkov.
Univerzalne poštne storitve so storitve, ki jih mora Pošta Slovenije zagotavljati 5-krat tedensko, vsaj 2 uri dnevno. Sem spada zgolj sprejem pisemskih pošiljk do 2 kg in paketnih pošiljk do 10 kg, ter njihova dostava in izročanje (torej brez storitev plačilnega prometa, bančnih storitev, prodaje blaga, izročanja paketov, težjih od 10 kg in z dodanimi storitvami, npr. odkupnina ipd.).
Povečuje se število storitev, ki jih uporabniki opravijo na daljavo, obisk poštnih poslovalnic pa se zmanjšuje.
Spremenjenim okoliščinam, ki se odražajo v zmanjšanju obsega klasičnih poštnih storitev, se prilagajamo tudi tako, da optimiziramo poštno mrežo z uvajanjem pogodbenih pošt.
Obisk pošt pada
Prve pogodbene pošte že leta 2012
Od takrat pa do danes je bilo preoblikovanih že več kot 160 pošt, ki sedaj poslujejo kot pogodbene pošte. Tako ohranjamo število kontaktnih točk, saj pošte na zapremo, ampak storitve izvaja naš pogodbeni partner.
Model pogodbene pošte ni nov in ga že dalj časa prakticirajo tudi druge države. Medtem ko je v Sloveniji delež pogodbenih pošt 30 %, v tujini že nekaj let prevladujejo pogodbene pošte.
Pogodbeni partnerji po strukturi oz. organiziranosti:
Pogodbeni partnerji po dejavnostih:
Hvala za vaše vprašanje.