Tudi slovenski kupci so vedno bolj dejavni tudi na mobilnih napravah. Čeprav zaenkrat na njih še ne nakupujejo množično, pa jih vse bolj uporabljajo v fazi raziskovanja. Kupec namreč odločitev, kje bo izdelek kupil, sprejme ob pregledovanju različnih spletnih strani na telefonu, nakup pa potem opravi preko računalnika. Mobilna prijaznost vaše spletne trgovine je zato vedno bolj pomembna.
Čeprav oblikovanje in razvoj spletnih trgovin najbrž prepuščate oblikovalcem in programerjem, pa vam svetujemo, da njihovo delo skrbno spremljate. Dobri spletni oblikovalci seveda poznajo principe "mobilne prilagodljivosti", ki pa v praksi vedno ne delujejo tako, kot smo si zamislili. Delovanje spletne trgovine je tako treba preveriti na različnih napravah, saj boste le tako lahko prepričani o njenem pravilnem prikazovanju.
Prilagojenost različnim mobilnim napravam lahko preverite tudi z brezplačnimi orodji. V nadaljevanju vam predstavljamo štiri: