5 nasvetov, kako do rezultatov s pomočjo direktne pošte

Digitalna tehnologija podjetjem prinaša nove kanale prek katerih lahko dosegajo svoje kupce. Za komunikacijo s kupci podjetja pretežno uporabljajo e-sporočila in družbena omrežja. Ti kanali pa postajajo zaradi izredno hitre rasti uporabe tudi prednostna izbira oglaševalcev. Direktna pošta kljub temu še vedno ohranja status enega učinkovitejših oglaševalskih orodij. Povprečen odziv na direktno pošto je namreč več kot 36-krat večji od odziva na e-sporočila, medija za katerega se je pričakovalo, da bo v celoti zamenjal direktno pošto.

Združenje za neposredno trženje (DMA) je v poročilu o stopnji odgovorov analiziralo podatke podjetja Bizo in Epsilon ter ugotovilo, da direktna pošta dosega 4,4 % stopnjo odgovora v primerjavi z 0,12 % za elektronsko pošto.

Na podlagi naših izkušenj smo pripravili 5 nasvetov: Kako do rezultatov s pomočjo direktne pošte.

1. Poznati morate svoje ciljno občinstvo

80 % uspeha vaše kampanje je odvisno od tega ali ciljate prave ljudi s pravo ponudbo. So to podjetja ali potrošniki, moški ali ženske, mlajši ali starejši? Uspeh vseh naslednjih korakov v načrtovanju je odvisen od tega ali se zavedate, komu prodajate in ali si postavljate pravilna vprašanja.

2. Opredelite, kako za vas zgleda uspešna kampanja

Cilje, ki jih želite doseči s kampanjo, bi morali znati strniti v eno poved. Jasen poziv k dejanju (ang. Call to action) je prava pot do dobrih rezultatov. Vključevanje popustov ali drugih spodbud sta preverjeni metodi za povečanje rezultatov.

3. Bodite kreativni, vendar pazite na poštnino

Uporaba barv, vzorcev ter premišljenih zgibov lahko pusti vtis. Ne bojte se uporabiti tudi QR-kod, prilagojene resničnosti (AR), povezav zvoka ali videa, saj so to stvari, ki še dodatno vzbudijo radovednost. V mislih samo imejte dejstvo, da tako oblika, kot velikost in teža vplivajo na poštnino.

4. Uporabite kakovostne podatke

Podatki so ključ do uspeha. Potrebna je kakovostna adrema, da boste dosegli pravo osebo na pravem naslovu. Seveda se vsi oglaševalci zavedate, da je to v praksi velikokrat težko doseči. Ljudje se preselijo, menjajo službe, podjetja prenehajo delovati. Skrb za aktualen seznam naslovov je torej ključ do vašega uspeha V kolikor imate prave podatke, lahko sporočila naslovnikom tudi personalizirate, kar lahko celo potroji odziv na kampanjo.

5. Vedeti morate, ali je sporočilo doseglo svoj namen

Kljub temu, da je direktna pošta del "tradicionalnega" oglaševanja, še vedno lahko merite njen uspeh, v kolikor se tega zavedate že v fazi načrtovanja. Spremljate lahko zahteve za izdajo raznih katalogov, uveljavljanje kod za popust, ki se seveda morajo razlikovati od tistih, ki ste jih komunicirali na drugih kanalih, ali pa le število tistih, ki so dodatne informacije poiskali prek vašega klicnega centra.

Tudi najenostavnejša direktna pošta, ki jo boste ustrezno integrirali v celotno kampanjo, je lahko učinkovita.