1. Poznati morate svoje ciljno občinstvo
80 % uspeha vaše kampanje je odvisno od tega ali ciljate prave ljudi s pravo ponudbo. So to podjetja ali potrošniki, moški ali ženske, mlajši ali starejši? Uspeh vseh naslednjih korakov v načrtovanju je odvisen od tega ali se zavedate, komu prodajate in ali si postavljate pravilna vprašanja.
2. Opredelite, kako za vas zgleda uspešna kampanja
Cilje, ki jih želite doseči s kampanjo, bi morali znati strniti v eno poved. Jasen poziv k dejanju (ang. Call to action) je prava pot do dobrih rezultatov. Vključevanje popustov ali drugih spodbud sta preverjeni metodi za povečanje rezultatov.
3. Bodite kreativni, vendar pazite na poštnino
Uporaba barv, vzorcev ter premišljenih zgibov lahko pusti vtis. Ne bojte se uporabiti tudi QR-kod, prilagojene resničnosti (AR), povezav zvoka ali videa, saj so to stvari, ki še dodatno vzbudijo radovednost. V mislih samo imejte dejstvo, da tako oblika, kot velikost in teža vplivajo na poštnino.
4. Uporabite kakovostne podatke
Podatki so ključ do uspeha. Potrebna je kakovostna adrema, da boste dosegli pravo osebo na pravem naslovu. Seveda se vsi oglaševalci zavedate, da je to v praksi velikokrat težko doseči. Ljudje se preselijo, menjajo službe, podjetja prenehajo delovati. Skrb za aktualen seznam naslovov je torej ključ do vašega uspeha V kolikor imate prave podatke, lahko sporočila naslovnikom tudi personalizirate, kar lahko celo potroji odziv na kampanjo.
5. Vedeti morate, ali je sporočilo doseglo svoj namen
Kljub temu, da je direktna pošta del "tradicionalnega" oglaševanja, še vedno lahko merite njen uspeh, v kolikor se tega zavedate že v fazi načrtovanja. Spremljate lahko zahteve za izdajo raznih katalogov, uveljavljanje kod za popust, ki se seveda morajo razlikovati od tistih, ki ste jih komunicirali na drugih kanalih, ali pa le število tistih, ki so dodatne informacije poiskali prek vašega klicnega centra.
Tudi najenostavnejša direktna pošta, ki jo boste ustrezno integrirali v celotno kampanjo, je lahko učinkovita.