Uporabnik (fizična ali pravna oseba) se prijavi v račun tako, da vnese e-mail naslov in geslo, ki si ga je določil v postopku registracije novega uporabnika.
Podstrani vašega računa lahko odprete iz menija na levi strani, kjer se nahajajo naslednji meniji
Profil
Na prvi strani je povzetek vašega računa. V področju profil lahko v zavihku uredi profil uporabniki uredite svoje podatke - osebne podatke, naslov, v zavihku pregled dostavnih naslovov pa pregledate podatke o dostavnih naslovih, jih uredite ali brišete. Navedeni naslovi bodo prišli v poštev v drugih spletnih trgovinah Pošte Slovenije, ki jih lahko uporabite ob nakupu kot naslov, na katerega vam bomo dostavili blago. Nove naslove dodajate s klikom na gumb ustvari nov naslov, obstoječe urejate tako, da poleg naslova, ki ga želite spremeniti, izberete gumb uredi in nato popravite podatke v obrazcu na strani.
Spremeni geslo
Če želite zamenjati geslo, vnesite najprej vaše staro geslo, nato vnesite novo geslo v polji "Novo geslo" in "Potrditev gesla".
Oddaja telegrama
Če želite oddati telegram, izberete področje oddaja telegrama. Postopek naročila telegrama je opisan v meniju na levi strani, in sicer POMOČ PRI NAROČILU.
Oddaja telegrama za tujino
Če želite oddati telegram za prejemnika v tujini, izberete področje oddaja telegrama za tujino. Postopek naročila telegrama za tujino je opisan v meniju na levi strani, in sicer
POMOČ PRI NAROČILU.
Pregled oddanih telegramov
Na tej strani najprej izberete datum od in datum do. Prikažejo se vam vsa vaša naročila v izbranem obdobju, spremljate pa lahko tudi njihove statuse (izbira gumba preveri) in vse podrobnosti posameznega naročila s klikom na številko telegrama.
Odjava
Če izberete področje odjava, se odjavite iz vašega računa. Za ponovno prijavo ali oddajo telegrama izberete strani iz menija na levi strani.