1. Kupci bodo pričakovali več
Kupci pričakujejo privlačno spletno stran brez napak, ki je osnova za prijetno nakupovalno izkušnjo. Pričakujejo tudi jasno opisane pogoje poslovanja in navodila za vračilo artiklov brez zavajajočega drobnega tiska.
Kupci so kljub splošnemu nasprotnemu prepričanju namreč že spoznali, da t.i. "big data" bistveno olajša nakupovanje. Pričakujejo, da boste poznali njihove nakupovalne navade in jim predlagali prave izdelke ob pravem času po pravi ceni. To omogoča kakovostna personalizacija spletne trgovine z napredno tehnologijo.
Nakupovalne navade ljudi se zaradi spleta hitro spreminjajo. Večina spletnih kupcev že pred nakupom na internetu poišče informacije o izdelkih. Posledično iskanju v spletni trgovini namenijo manj časa.
Torej, ko bo kupec v iskalno polje vpisal določen produkt (npr. "kuhinjska tehtnica") bo na hitro pregledal prvih nekaj spletnih strani, kjer se bo osredotočil na opis izdelka, ceno ter fotografijo izdelka. V kolikor postavitev spletne strani uporabniku ne bo prijazna – preveč skop ali tehničen opis, nejasno označena cena ali pa nezanimive fotografije izdelka, se bo hitro odpravil na naslednjo spletno stran. Samo zato, ker spletna stran ni premišljeno oblikovana, boste izgubili potencialnega kupca.
Naš nasvet
- Dobro premislite za kakšno tehnologijo se odločate pri upravljanju spletne strani. Nizka cena ni vedno najboljša odločitev. Potrebno je ugotoviti pravo razmerje med funkcionalnostmi in ceno. V kolikor pri postavitvi potrebujete pomoč, izbirajte partnerje premišljeno.
- Uporabniku prijazna spletna stran je ključna. Vedno imejte v mislih uporabnikov čas in vsebine temu ustrezno prilagajajte. Informacije naj bodo jasno podane, spletna stran pa enostavna, varna in hitra.
- Analitika je vaš prijatelj. Poslužujte se t.i. "heat map" orodij, ki vam bodo prikazovala kam kupci usmerjajo svojo pozornost.