Preprosta oddaja in pregled reklamacij

Priporočamo, da pred vložitvijo reklamacije preverite status vaše pošiljke, saj omogočamo njihovo sledljivost.

  • Reklamacijo je mogoče vložiti v treh mesecih po oddaji pošiljke v notranjem prometu in v šestih mesecih po oddaji pošiljke v mednarodnem prometu.
  • V kolikor poizvedujete po navadni pošiljki, se oglasite na najbližji pošti.
  • Poškodbo pošiljke ali zmanjšanje vsebine pošiljke reklamirajte takoj ob prejemu takšne pošiljke oziroma najkasneje v 30 dneh. Reklamacijo vložite na najbližji pošti. Na vpogled predložite ovojnino (zunanjo in notranjo) ter poškodovano vsebino pošiljke.

Za oddajo zahtevka se registrirajte ali pa se prijavite za pregled stanja:

Že imate račun? Prijavite se


 

Potrebujete pomoč?

Kontaktni center

E-mail: info@posta.si
Telefon: 08014 00