Oddajte reklamacijo elektronsko ali z oddajo obrazca

Pred vložitvijo reklamacije še enkrat preverite status vaše pošiljke.

  • Reklamacijo je mogoče vložiti v treh mesecih po oddaji pošiljke v notranjem prometu in v šestih mesecih po oddaji pošiljke v mednarodnem prometu.
  • Za pozvedovanje po navadni pošiljki se oglasite na najbližji pošti.
  • Poškodbo ali izgubo pošiljke reklamirajte takoj oziroma najkasneje v 30 dneh od dostave. Reklamacijo vložite na najbližji pošti. V vpogled predložite ovojnino (zunanjo in notranjo) ter poškodovano vsebino pošiljke.

Za oddajo zahtevka se registrirajte ali pa se prijavite za pregled stanja:

Že imate račun? Prijavite se


 

Potrebujete pomoč?

Kontaktni center

080 14 00

Delovni čas
pon - pet: 7.00 do 19.00
sobota: 8.00 do 13.00
nedelja in prazniki: zaprto

Faks
02 449 21 11

E-mail naslov
info@posta.si