​​​To poglavje razlaga, kako ravnati s programom. "Koraki" omogočajo enostaven in hiter pregled, kako ravnati s spletno aplikacijo "Oddaja LX-telegramov".

Kaj potrebujemo za naročilo telegrama?
  • Za nakupe prek spletne trgovine za naročilo telegramov je potrebno na vašo mobilno napravo naložiti in aktivirati mobilno banko, saj je nujna za zaključek nakupa prek spleta s plačilno kartico. V procesu plačila nakupa prek spleta se prek teh aplikacij izvaja dodatna avtentikacija, ki je zahtevana s strani direktive EU.
Postopek plačila je sledeč:
  • V spletni trgovini vnesite svoje podatke kartice (številka kartice, veljavnost, CVV/CVC koda) in potrdite plačilo.
  • V nekaj sekundah boste na mobilno napravo prejeli potisno sporočilo za potrditev spletnega plačila.
  • Klik na potisno sporočilo vas preusmeri v mobilno banko, za vstop vnesite PIN številko ali biometrične podatke.
  • Mobilna banka vam prikaže sporočilo, v katerem podrobno preglejte podatke nakupa (naziv trgovca in znesek) ter potrdite ali zavrnite plačilo.
V primeru, da potisnega sporočila niste prejeli ali pa je le-to izginilo, predlagamo, da:
  • o v mobilni napravi preverite, če se nahaja pod obvestili (notifications),
  • o vstopite v mobilno banko in osvežite prvo stran, nekaj trenutkov počakajte, če sporočila še ni, predlagamo, da najprej zaprete spletno trgovino, jo ponovno aktivirate in ponovite postopek nakupa.
Kako in kje začeti?

Registracija

Pogoj za opravljen nakup v spletni trgovini za naročila telegramov je registracija uporabnika. Kot uporabnik se morate ob prvem nakupu registrirati, s čimer pridobite svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše elektronske pošte ter določiti geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo postanete uporabnik in pridobite pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Po uspešno opravljeni registraciji uporabniku pošljemo povezavo za aktiviranje uporabniškega imena na ob registraciji naveden e-naslov , s čimer zagotovimo, da ta e-naslov zares obstaja.

Prijava že registriranega uporabnika

Ob vsakem naslednjem nakupu se morate v spletni trgovini za naročilo telegramov prijaviti. Sproti pa lahko spreminjate in posodabljate vaše podatke (naslov, geslo za dostop, pregledate pretekla naročila itd).

Telegram naročite s klikom na »Oddaja telegrama« in se v spletno trgovino za naročilo telegramov prijavite šele med postopkom nakupa ali pa se najprej prijavite in nato nadaljujete s postopkom nakupa.

Vnos podatkov za prejemnika telegrama v Sloveniji

Izpolnite polja s podatki o prejemniku telegrama (ime, priimek oz. naziv podjetja, naslov s hišno številko in naziv naslovnega kraja). Po vpisu prvih dveh številk poštne številke ali prvih dveh črk naziva pošte se prikaže seznam pošt, iz katerega izberete pravilno naslovno pošto.

Nato izberete namen (izberete lahko med naslednjimi nameni: rojstvo, rojstni dan, poroka in obletnice, poslovni nameni, prazniki, ostalo in sožalje).

Vnos potrdite z gumbom »Potrdi«.

Obvezen je vpis vseh podatkov v posamezna polja oz. pri naslovu in hišni številki najmanj v eno polje.

Dodajanje voščilnic in daril, vnos sporočila

 

Sporočila

V polje »Sporočilo« vpišite želeno besedilo ali pa izberete gumb »Predloge sporočil« s predlaganimi sporočili s strani Pošte Slovenije. Izbrano sporočilo lahko tudi spreminjate.

 

Voščilnice

Predogled voščilnic pridobite z izbiro gumba »Dodaj voščilnico«. Odpre se nabor voščilnic po namenih: rojstvo, rojstni dan, poroka in obletnice, poslovni nameni, prazniki, ostalo in sožalje. Lahko pa z izbiro gumba »Prikaži vse voščilnice« pridobite predogled vseh voščilnic in nato izberete voščilnico iz tega nabora.

Izbirate lahko med različnimi navadnimi, glasbenimi, super glasbenimi voščilnicami in voščilnicami presenečenja. K vsakemu LX-telegramu lahko dodate eno voščilnico oz. sožalnico. Ko ste izbrali voščilnico, izbor potrdite s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Na ekranu se prikaže izbrana voščilnica, ki jo lahko, če si premislite, odstranite iz košarice in ponovno začnete z izborom nove voščilnice.

 

Darila

V postopku naročila se prikažejo samo tista darila, ki jih dostavna pošta dostavlja. K vsaki voščilnici oz. sožalnici lahko dodate poljubno število daril, ki so na razpolago na dostavni pošti. To storite tako, da najprej izberete gumb »Dodaj darilo«. Odpre se nabor daril po namenih: rojstvo, bonbonjere in čokolade, darila za otroke, darila za odrasle, darilni boni, knjige in zgoščenke, sveže cvetje, vina, ostalo in sveče. Lahko pa z izbiro gumba »Prikaži vsa darila« pridobite predogled vseh daril in nato izberete darilo iz tega nabora.

Vsak izbor darila potrdite s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. Večkratni izbor istega darila potrdite z vsakokratnim klikom na gumb »Dodaj v košarico«.

Voščilnice in darila lahko odstranjujete iz košarice (klik na gumb »Odstrani voščilnico/darilo iz košarice«) ali jih dodajate (klik na gumb »Dodaj v košarico«).

 

V postopku naročila telegrama lahko naročite

  • LX-telegram z voščilnico/sožalnico in darilom
  • LX-telegram z voščilnico/sožalnico in brez darila
  • LX-telegram brez voščilnice/sožalnice in z darilom
  • Telegram brez voščilnice/sožalnice in darila

K vsem zgoraj naštetim možnostim naročila telegrama lahko dodajate tudi dodatne storitve k telegramu.

Dodatne storitve k telegramu

 

K telegramu lahko dodate oziroma izbirate med naslednjimi dodatnimi storitvami

  • Obvestilo o času vročitve telegrama
  • Telegram vročiti določenega dne – NP
  • Prednostno – telegram notranji promet

Pošiljatelja, ki je k telegramu dodal storitev "obvestilo o času vročitve telegrama" obvestimo o času vročitve telegrama prejemniku.

Telegram s storitvijo "telegram vročiti določenega dne - NP" pomeni, da telegram vročimo na točno določen datum oz. datum, ki ga je določil uporabnik v postopku naročila telegrama. Datum vročitve se lahko določi za največ 30 dni od oddaje telegrama. 30-dnevni rok začne teči z naslednjim dnem po oddaji telegrama. Rok prenosa se šteje od začetka delovnega časa naslovne pošte na določen datum x.

Telegram s storitvijo "prednostno – telegram notranji promet" ima prednost pri prenosu oz. dostavi pred ostalimi telegrami.

Storitve "prednostno – telegram notranji promet" ne morete izbrati, če ste predhodno že izbrali storitev "telegram vročiti določenega dne - NP".

Ko ste z izbiranjem zaključili, kliknite na gumb »Naprej«. Če kliknete na gumb »Nazaj«, ste preusmerjeni na stran za popravljanje podatkov prejemnika telegrama. Izbor voščilnic, daril in dodatnih storitev ostane in ga lahko po potrebi še spreminjate.

Če ste se pri vnosu podatkov o prejemniku telegrama zmotili, lahko napako popravite s klikom na gumb »Uredi« in podatke spremenite ter spremembe potrdite s klikom na gumb "Naprej".

Vnos podatkov za prejemnika telegrama v tujini

Če pošiljate telegram prejemniku v tujini, izberete gumb »Telegram za tujino«, nato izberete državo oz. se vam po vpisu vsaj dveh črk prikaže nabor držav, iz katerega nato izberete državo, v katero pošiljate telegram. Nato izpolnite polja s podatki o prejemniku telegrama (ime, priimek oz. naziv podjetja, naslov s hišno številko in naziv naslovnega kraja ter poštno številko kraja).

Vnos potrdite z gumbom »Potrdi«.

Obvezen je vpis vseh podatkov v posamezna polja oz. pri naslovu in hišni številki najmanj v eno polje.

Vnos sporočila

V polje »Sporočilo« vpišite želeno besedilo.

Dodatne storitve k telegramu

 

K telegramu za prejemnika na Hrvaškem lahko dodate naslednji dodatni storitvi

  • LX-Hrvaška - voščilnica (za telegrame z veselo vsebino)
  • LX-DEUIL-Hrvaška - sožalnica (za izrekanje sožalja)

Če ste izbrali telegram za Hrvaško z LX-Hrvaška - voščilnica, se telegram naslovniku vroči z LX-voščilnico. Če pa ste izbrali telegram za Hrvaško z LX-DEUIL-Hrvaška - sožalnica, se telegram naslovniku vroči z LX-sožalnico. V postopku naročila telegrama za Hrvaško ne morete izbrati motiva voščilnice ali sožalnice, ker hrvaška pošta izbere posamezni motiv iz njene ponudbe voščilnic in sožalnic glede na sporočilo telegrama.

Ko ste z izbiranjem zaključili, kliknite na gumb »Naprej«. Če kliknete na gumb »Nazaj«, ste preusmerjeni na stran za popravljanje podatkov prejemnika telegrama. Izbor dodatnih storitev ostane in ga lahko po potrebi še spreminjate.

Če ste se pri vnosu podatkov o prejemniku telegrama zmotili, lahko napako popravite s klikom na gumb »Uredi« in podatke spremenite ter spremembe potrdite s klikom na gumb "Naprej".

Pregled in zaključek nakupa

Plačilo lahko opravite

  • S plačilno kartico (Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron)
  • S plačilno kartico Diners club
  • Z VALÚ-jem

Po izboru ustreznega načina plačila kliknite na gumb »Potrdi«.

Plačilo s plačilno kartico

Potrebujete veljavno plačilno kartico.

Postopek plačevanja po posamezni vrsti plačilne kartice je opisan na povezavi Plačila naročenih telegramov s plačilnimi karticami.

Po uspešnem vnosu podatkov kartice in potrditvi plačila, boste v naslednjem oknu prejeli podatek o statusu telegrama in na vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji uporabnika, prejmete še obvestilo o potrditvi vašega naročila in račun za telegram, ki ste ga naročili prek naše spletne strani.

Plačilo z VALÚ-jem;

Po izboru načina plačila VALÚ Moneta vas plačljiva stran samodejno preusmeri na stran, kjer opravite nakup v korakih, ki so opisani na povezavi Plačila naročenih telegramov VALÚ-jem.

Po uspešni potrditvi plačila boste v naslednjem oknu prejeli podatek o statusu telegrama in na vaš elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji uporabnika, prejmete še obvestilo o potrditvi vašega naročila in račun za telegram, ki ste ga naročili prek naše spletne strani.

 

Če na vaš elektronski naslov ne prejmete obvestila o potrditvi naročila, preverite uspešnost vašega naročila

Če ste zaključili z oddajo telegrama prek spletne aplikacije, se odjavite iz spletne aplikacije s klikom na »Odjava«​.





​​

Imate vprašanje? Pišite nam.

Hvala za vaše vprašanje.