080 14 00
V kolikor sami skrbite za razvoj spletne trgovine, vam nudimo nabor različnih spletnih servisov (API), s pomočjo katerih si lahko razširite njene funkcionalnosti.
Spletni servis za oddajo podatkov o pošiljkah je namenjen uporabnikom poštnih storitev, ki so razvili svoje aplikacije za opremo pošiljk, s katerimi že sedaj pripravljajo pošiljke za oddajo na poštah. Z navedenim servisom se na sprejemno pošto posredujejo podatki o sprejemu pošiljk v elektronski obliki.
Kontaktirajte svojega skrbnika pogodbe, ki vam bo z veseljem pomagal.
V nakupovalni voziček spletne trgovine integrirajte spletni servis alternativnih možnosti dostave, da svojim strankam omogočite izbor možnosti dostave, ki jim ustreza najbolje.
Spletni servis za on-line poizvedovanje po podatkih o statusih pošiljk je namenjen pogodbenim uporabnikom poštnih storitev, ki vzpostavijo možnost klicanja našega strežnika s podatki o statusih pošiljk.
Blagovne pošiljke v poštnem prometu, ki so namenjene v tujino (v tretje države), morajo spremljati ustrezni dokumenti. Spletni servis eCN23 omogoča elektronsko izmenjavo informacij o pošiljki na carinsko pošto ter pridobitev spremnice CN23.
Spletni servis ODKBN omogoča pridobivanje podatkov o nakazilih za pošiljke z dodatno storitvijo ODKBN (odkupnina brez plačilnega naloga). Namenjen je pogodbenik uporabnikom poštnih storitev, ki torej uporabljajo dodatno storitev odkupnina brez plačilnega naloga.
S spletni servisom eReklamacije vam omogočamo oddajo zahtevkov za odškodnino, poizvedovanju o statusu pošiljk v primeru neuspešno zaključene dostave ter oddajanju podatkov o poškodovanih pošiljkah.
Hvala za vaše vprašanje.