Tu so naročila, ki se oddajajo po postopkih, določenih v ​ZJN-3. PONUDNIKE OBVEŠČAMO, DA BOMO NE GLEDE NA ZAPIS V RAZPISNIH DOKUMENTACIJAH PRI SKLEPANJU VSEH POGODB UPOŠTEVALI PLAČILNI ROK V SKLADU S 6. ČLENOM ZAKONA O PREPREČEVANJU ZAMUD PRI PLAČILIH (Ur. l. RS št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011).


Rok za oddajo ponudbe: 31.12.2026 do 12:00:00

​Naročnik obvešča ponudnike, da je na portalu javnih naročil objavil javni razpis:  "Dobava zemeljskega plina za obdobje od 1.1.2024 do 31.12.2026". Dostop do razpisne dokumentacije je na povezavi: 

https://www.enarocanje.si/Obrazci/?id_obrazec=461864

Kontaktna oseba za razpis je Andreja Breznik, tel. 02/ 449 2383, E-mail: andreja.breznik@posta.si

Na tej spletni strani so objavljena tudi pooblastila naročnikov (3x) , za pridobitev podatkov o porabi zemeljskega plina pri sistemskem operaterju.


Rok za oddajo ponudbe: 14.02.2025 do 12:00:00

Obveščamo ponudnike, da je razpis »Informacijska podpora procesu upravljanja tveganj v Skupini Pošta Slovenije in vzdrževanje za obdobje petih let objavljen  na povezavi:

https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/884818.

Kontaktna oseba za razpis: Irena Klis Presker, 02 449 2308; e-mail: irena.klispresker@posta.si


Rok za oddajo ponudbe: 17.02.2025 do 12:00:00

Naročnik je na portalu javnih naročil objavil razpis »Nabava pisarniškega materiala za leto 2025-2026«.
Povezava do objave: https://www.enarocanje.si/#/pregled-objav/887191.

Kontaktna oseba: Andreja Breznik; e-mail: andreja.breznik@posta.si

V prilogi je dodan seznam lokacij dobave pisarniškega materiala.

​​​​​​​​​​​​

 

Imate vprašanje? Pišite nam.

Hvala za vaše vprašanje.