Tudi v času koronavirusa ostajamo vez med ljudmi

Dostava paketov in pisem je način, kako državo povezati, podjetjem omogočiti poslovanje in pomagati mnogim ljudem, ki morda nimajo možnosti zapustiti svojih domov. Še naprej trdo delamo in prevzemamo, predelujemo ter dostavljamo pošiljke v teh nezavidljivih časih.
Zahvaljujemo se vam za podporo in razumevanje.

 

Koristne informacije

Tukaj boste našli vse ustrezne podrobnosti o izvajanju naših storitev. Dodali smo tudi koristne povezave do orodij, ki vam lahko pomagajo, da ostanete povezani, ko ste doma, in različne načine, kako lahko sproti spremljate spremembe pri izvajanju storitev.

Kako izvajamo dostavo pošiljk?

V danih razmerah želimo vzpostaviti takšen način dela, ki bo v največji možni meri zaščitil naše zaposlene in stranke.
Podpisovanje prevzema
Da bi čim bolj zaščitili naše zaposlene in uporabnike, zmanjšujemo število stikov med dostavo. Začasno pri določenih pošiljkah ne bomo predajali strankam ročnih podpisnih naprav za zajem podpisa, temveč bomo zabeležili ime osebe, ki je pošiljko prevzela. Morebitno spremno dokumentacijo (dobavnico, povratnico idr.) naslovnik podpiše z upoštevanjem varnostnih/zaščitnih ukrepov.
Priporočena pisma
Pismonoša bo pozvonil pri naslovniku in ga seznanil, da mu bo pismo vložil v hišni predalčnik (ne velja za bančne kartice).
ZUP, ZKP, ZPP idr.
Pri vročanju pošiljk po posebnih zakonih bo pismonoša pozvonil ter od naslovnika zahteval podpis na vhodu. Če je naslovnik v karanteni/samoizolaciji/okužen, bo prejel obvestilo o prispeli pošiljki v hišni predalčnik. Glede na trajanje karantene ima naslovnik še vedno možnost pravočasno prevzeti pošiljko na pošti.
Do nadaljnjega ne sprejemamo naročil za ponovno brezplačno dostavo pisem, ki se vročajo po posebnih zakonih (ZUP in ZPP-osebno), ki jih po preteku roka za prevzem pisma na izročilni pošti vročimo naslovniku z vložitvijo v hišni predalčnik.
Paketi
Če je le mogoče, jih vročamo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom. Prosimo, da se dogovorite za dostavo na dogovorjeno mesto (terasa, nadstrešek ...) ali v PS Paketomat. Svetujemo, da že ob nakupovanju ne izberete plačila po povzetju, ampak plačate s kartico ali po predračunu (bančno nakazilo).
Dostava reklam
Za zdaj dostavljamo reklame nemoteno.
Telegrami
Vsebino telegramov bomo poskušali naslovnikom predati po telefonu oz. dostaviti kot navadno pismo. Do nadaljnjega ne sprejemamo in ne dostavljamo telegramov naslovnicam v porodnišnicah ter naslovnikom v domovih za starejše in v bolnišnicah. V tem primeru svetujemo, da telegram pošljete na domači naslov.

Območja z motnjami v dostavi

Zaradi izrednih razmer bo na nekaterih območjih prihajalo do začasnih motenj v dostavi. Prizadeta območja lahko preverite v seznamu.
SEZNAM OBMOČIJ

Več informacij

Podrobnejše informacije o načinu vročanja posameznih vrst pošiljk najdete na naši spletni strani.

Kako poteka pošiljanje v tujino?

Z našimi partnerji po svetu smo v stalnem stiku, da zagotovimo kar se da nemoteno dostavo.
Število držav, do katerih imamo 'dostop', se dnevno spreminja. Večina glavnih izvoznih poti ostaja odprtih in še naprej sprejemamo in obdelujemo pošiljke, čeprav prihaja pri dostavi v nekatere države do zamud.
Izmenjava pošiljk se lahko občasno s posameznimi državami tudi ustavi, tako da svetujemo, da spremljate sezname držav, s katerimi izmenjujemo pošiljke. Sezname sproti posodabljamo.

Več informacij

Informacije bomo redno objavljali tudi med našimi obvestili:
PREGLED OBVESTIL

Delovni časi

Zaradi izrednih razmer in v povezavi s tem nastalih situacij prilagajamo delovne čase nekaterih poslovalnic (pošt). Svetujemo, da pred obiskom pošte preverite delovni čas v našem iskalniku poslovalnic ali mobilni aplikaciji.
V obdobju od 26. novembra 2020 do 23. decembra 2020 izjemoma podaljšujemo delovne čase določenih pošt (od ponedeljka do petka). 
Možnost okužbe s COVIDOM-19 obstaja tudi med našimi zaposlenimi v poslovalnicah (poštah), kar lahko posledično pomeni tudi zaprtje posamezne poslovalnice. V tem primeru se bomo potrudili poslovalnico v najkrajšem možnem času ponovno odpreti. Seveda bomo ob tem upoštevali vse varnostne ukrepe ter navodila ustreznih institucij. Podatke o zaprtih poslovalnicah boste našli v naših obvestilih na spletni strani.

Več informacij

Aktualne delovne čase naših poslovalnic najdete v našem iskalniku.
ISKALNIK POSLOVALNIC

Kako poteka varno vročanje pošiljk?

Pri dostavi oziroma prevzemu pošiljk brez fizičnega kontakta strogo sledite spodnjim navodilom:
  • Pismonoša odloži pošiljko na primerno mesto (npr. okenska polica, pred hišo, pred blokom, pri lopi …), tako se oba izogneta fizičnemu kontaktu.
  • Zagotovite priporočeno razdaljo (vsaj 1,5 m).
  • Ko se pismonoša umakne, varno prevzemite pošiljko.
  • Ob vročitvi pošiljke, pri kateri je potrebna potrditev/podpis morebitnih spremnih dokumentov (npr. dobavnica, podpis dokumentov ipd.), pismonoša spremni dokument odloži na primerno mesto (npr. okenska polica,..), da ga s svojim pisalom podpišete. Vse navedeno poteka ob upoštevanju priporočene varnostne razdalje.
  • Denar v primeru odkupnine (če in kjer obstaja možnost) odložite na ustrezno mesto (npr. okenska polica, steber ograje ...) ter se umaknite na priporočeno razdaljo, da ga lahko pismonoša prevzame. Prosimo, da pripravite (če je seveda možno) točen znesek, da se izognemo nepotrebnim dodatnim stikom.

Več informacij

Podrobne informacije o postopku varnega vročanja si lahko preberete na naši spletni strani:
VARNO VROČANJE

Kako lahko varno brezkontaktno pošiljate pošiljke?

V tem obdobju je ključnega pomena, da se izognete nepotrebnim dodatnim stikom in obiskom poštnih poslovalnic (pošt).
S pomočjo aplikacije PS Pošlji paket lahko pošiljko pripravite kar na svojem domu in jo nato vložite v najbližji PS Paketomat.
Svetujemo, da tudi naslovnik prevzame pošiljko v paketomatu, če je to kakorkoli mogoče. Naslavljanje na paketomat je z našo aplikacijo enostavno.

Več informacij

Več informacij o aplikaciji PS Pošlji paket najdete na naši spletni strani.
POŠLJITE POŠILJKO
Dostava pošijk

Kako izvajamo dostavo pošiljk?

V danih razmerah želimo vzpostaviti takšen način dela, ki bo v največji možni meri zaščitil naše zaposlene in stranke.
Podpisovanje prevzema
Da bi čim bolj zaščitili naše zaposlene in uporabnike, zmanjšujemo število stikov med dostavo. Začasno pri določenih pošiljkah ne bomo predajali strankam ročnih podpisnih naprav za zajem podpisa, temveč bomo zabeležili ime osebe, ki je pošiljko prevzela. Morebitno spremno dokumentacijo (dobavnico, povratnico idr.) naslovnik podpiše z upoštevanjem varnostnih/zaščitnih ukrepov.
Priporočena pisma
Pismonoša bo pozvonil pri naslovniku in ga seznanil, da mu bo pismo vložil v hišni predalčnik (ne velja za bančne kartice).
ZUP, ZKP, ZPP idr.
Pri vročanju pošiljk po posebnih zakonih bo pismonoša pozvonil ter od naslovnika zahteval podpis na vhodu. Če je naslovnik v karanteni/samoizolaciji/okužen, bo prejel obvestilo o prispeli pošiljki v hišni predalčnik. Glede na trajanje karantene ima naslovnik še vedno možnost pravočasno prevzeti pošiljko na pošti.
Do nadaljnjega ne sprejemamo naročil za ponovno brezplačno dostavo pisem, ki se vročajo po posebnih zakonih (ZUP in ZPP-osebno), ki jih po preteku roka za prevzem pisma na izročilni pošti vročimo naslovniku z vložitvijo v hišni predalčnik.
Paketi
Če je le mogoče, jih vročamo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom. Prosimo, da se dogovorite za dostavo na dogovorjeno mesto (terasa, nadstrešek ...) ali v PS Paketomat. Svetujemo, da že ob nakupovanju ne izberete plačila po povzetju, ampak plačate s kartico ali po predračunu (bančno nakazilo).
Dostava reklam
Za zdaj dostavljamo reklame nemoteno.
Telegrami
Vsebino telegramov bomo poskušali naslovnikom predati po telefonu oz. dostaviti kot navadno pismo. Do nadaljnjega ne sprejemamo in ne dostavljamo telegramov naslovnicam v porodnišnicah ter naslovnikom v domovih za starejše in v bolnišnicah. V tem primeru svetujemo, da telegram pošljete na domači naslov.

Območja z motnjami v dostavi

Zaradi izrednih razmer bo na nekaterih območjih prihajalo do začasnih motenj v dostavi. Prizadeta območja lahko preverite v seznamu.
SEZNAM OBMOČIJ

Več informacij

Podrobnejše informacije o načinu vročanja posameznih vrst pošiljk najdete na naši spletni strani.
Pošiljanje v tujino

Kako poteka pošiljanje v tujino?

Z našimi partnerji po svetu smo v stalnem stiku, da zagotovimo kar se da nemoteno dostavo.
Število držav, do katerih imamo 'dostop', se dnevno spreminja. Večina glavnih izvoznih poti ostaja odprtih in še naprej sprejemamo in obdelujemo pošiljke, čeprav prihaja pri dostavi v nekatere države do zamud.
Izmenjava pošiljk se lahko občasno s posameznimi državami tudi ustavi, tako da svetujemo, da spremljate sezname držav, s katerimi izmenjujemo pošiljke. Sezname sproti posodabljamo.

Več informacij

Informacije bomo redno objavljali tudi med našimi obvestili:
PREGLED OBVESTIL
Delovni časi

Delovni časi

Zaradi izrednih razmer in v povezavi s tem nastalih situacij prilagajamo delovne čase nekaterih poslovalnic (pošt). Svetujemo, da pred obiskom pošte preverite delovni čas v našem iskalniku poslovalnic ali mobilni aplikaciji.
V obdobju od 26. novembra 2020 do 23. decembra 2020 izjemoma podaljšujemo delovne čase določenih pošt (od ponedeljka do petka). 
Možnost okužbe s COVIDOM-19 obstaja tudi med našimi zaposlenimi v poslovalnicah (poštah), kar lahko posledično pomeni tudi zaprtje posamezne poslovalnice. V tem primeru se bomo potrudili poslovalnico v najkrajšem možnem času ponovno odpreti. Seveda bomo ob tem upoštevali vse varnostne ukrepe ter navodila ustreznih institucij. Podatke o zaprtih poslovalnicah boste našli v naših obvestilih na spletni strani.

Več informacij

Aktualne delovne čase naših poslovalnic najdete v našem iskalniku.
ISKALNIK POSLOVALNIC
Varno vročanje

Kako poteka varno vročanje pošiljk?

Pri dostavi oziroma prevzemu pošiljk brez fizičnega kontakta strogo sledite spodnjim navodilom:
  • Pismonoša odloži pošiljko na primerno mesto (npr. okenska polica, pred hišo, pred blokom, pri lopi …), tako se oba izogneta fizičnemu kontaktu.
  • Zagotovite priporočeno razdaljo (vsaj 1,5 m).
  • Ko se pismonoša umakne, varno prevzemite pošiljko.
  • Ob vročitvi pošiljke, pri kateri je potrebna potrditev/podpis morebitnih spremnih dokumentov (npr. dobavnica, podpis dokumentov ipd.), pismonoša spremni dokument odloži na primerno mesto (npr. okenska polica,..), da ga s svojim pisalom podpišete. Vse navedeno poteka ob upoštevanju priporočene varnostne razdalje.
  • Denar v primeru odkupnine (če in kjer obstaja možnost) odložite na ustrezno mesto (npr. okenska polica, steber ograje ...) ter se umaknite na priporočeno razdaljo, da ga lahko pismonoša prevzame. Prosimo, da pripravite (če je seveda možno) točen znesek, da se izognemo nepotrebnim dodatnim stikom.

Več informacij

Podrobne informacije o postopku varnega vročanja si lahko preberete na naši spletni strani:
VARNO VROČANJE
Varno pošiljanje

Kako lahko varno brezkontaktno pošiljate pošiljke?

V tem obdobju je ključnega pomena, da se izognete nepotrebnim dodatnim stikom in obiskom poštnih poslovalnic (pošt).
S pomočjo aplikacije PS Pošlji paket lahko pošiljko pripravite kar na svojem domu in jo nato vložite v najbližji PS Paketomat.
Svetujemo, da tudi naslovnik prevzame pošiljko v paketomatu, če je to kakorkoli mogoče. Naslavljanje na paketomat je z našo aplikacijo enostavno.

Več informacij

Več informacij o aplikaciji PS Pošlji paket najdete na naši spletni strani.
POŠLJITE POŠILJKO

Ostanite zdravi

Trenutno obdobje je izziv tako za podjetja kot tudi posameznike. Ker tudi sami želimo preprečiti širjenje okužbe, bomo pri tem potrebovali pomoč pri dveh ključnih dejavnikih.

Podpora in pomoč
Obisk pošt
Zaradi omejitev pri vstopu na pošto (omejitev števila strank v prostoru) Pošta Slovenije stranke prosi, naj obisk pošte načrtujejo skozi celoten delovnik posamezne pošte in se izogibajo obisku pošt tik pred zaprtjem.
Številne registracijske pisarne
Spletno nakupovanje
Spletni nakupi bodo v tem obdobju še kako pomembni pri zagotavljanju oskrbe prebivalstva. Poskrbimo pa, da bodo tudi varni. Za plačilo nakupa uporabite plačilo s kartico ali po predračunu. V kolikor je mogoče, pošiljko naslovite v PS Paketomat.

Nekaj primerov dobrih praks spletnih trgovcev

Tudi naši poslovni patnerji se zavedajo, da je v tem obdobju varna in brezkontaktna dostava ključ do zadovoljstva kupcev. S pomočjo Društva spletnih trgovcev tako spletnim trgovcem svetujemo, kako najbolje prilagoditi spletno košarico.

Varna obdelava naročil

V spletni trgovini Optics Trade se zavedajo pomena varne in brezkontaktne dostave. V ta namen so prilagodili celoten proces obdelave naročil tako, da ne skrbijo le za zdravje svojih kupcev, temveč tudi svojih in naših zaposlenih.
Kako, si lahko pogledate v videu.

Povezava do spletne trgovine

OPTICS-TRADE.EU

Osveščanje kupcev med samim nakupom

Varna, popolnoma brezkontaktna dostava je možna le ob plačilu s kartico ali po predračunu.
Tega se zaveda vedno več spletnih trgovcev. Spletna trgovina Začimbe.si svojim kupcem označuje tiste načine plačila, ki omogočajo varno dostavo. Svoje kupce usmerjajo tudi na našo spleno stran z nasveti.
Primer košarice Začimbe.si

Povezava do spletne trgovine

ZACIMBE.SI
Optics Trade

Varna obdelava naročil

V spletni trgovini Optics Trade se zavedajo pomena varne in brezkontaktne dostave. V ta namen so prilagodili celoten proces obdelave naročil tako, da ne skrbijo le za zdravje svojih kupcev, temveč tudi svojih in naših zaposlenih.
Kako, si lahko pogledate v videu.

Povezava do spletne trgovine

OPTICS-TRADE.EU
Začimbe.si

Osveščanje kupcev med samim nakupom

Varna, popolnoma brezkontaktna dostava je možna le ob plačilu s kartico ali po predračunu.
Tega se zaveda vedno več spletnih trgovcev. Spletna trgovina Začimbe.si svojim kupcem označuje tiste načine plačila, ki omogočajo varno dostavo. Svoje kupce usmerjajo tudi na našo spleno stran z nasveti.
Primer košarice Začimbe.si

Povezava do spletne trgovine

ZACIMBE.SI
 

FAQ

Zbrali smo nekaj odgovorov na vaša najpogostejša vprašanja o naših storitvah.

Pogosta vprašanja fizičnih strank

Kako to obdobje vpliva na dostavo?

Pričakujem pošiljko, ki ne paše v hišni predalčnik. Kako jo prevzamem?

V primeru paketne pošiljke, ki ne zahteva dodatne potrditve naslovnika na spremljajočih dokumentih (npr. dobavnici, povratnici ipd.) ali morebitnega plačila odkupnega zneska, lahko pismonoša telefonsko z naslovnikom dogovori dostavo na dogovorjeno mesto, če pa to ne bo možno oz. naslovnika v času dostave ni doma, bo pismonoša v hišni predalčnik vložil obvestilo o prispeli pošiljki, na osnovi česar boste pošiljko prevzeli na vaši pošti.

Pričakujem pošiljko, ki od mene zahteva potrditev prevzema (podpis). Kako jo prevzamem?

Pošiljke, katerih vročitev zahteva potrditev prevzema pošiljke in potrditev spremljajoče dokumentacije (npr. dobavnice, povratnice ipd.) ali morebitno plačilo odkupnega zneska, se v največji možni meri vročajo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom, ob zagotovitvi in upoštevanjem ustrezne varnostne razdalje (1,5 m).

Kako lahko varno pošljem paket?

Za varno in popolnoma brezkontaktno pošiljanje paketov predlagamo uporabo aplikacije PS Pošlji paket. S pomočjo aplikacije lahko plačate poštnino in natisnete spremnico, ki jo nalepite na pošiljko. Pošiljko lahko nato vložite v najbližji paketomat.

Pogosta vprašanja poslovnih strank

Ali prevzem pošiljk poteka po ustaljenem procesu?

Da. Pošiljke se prevzemajo pri poslovnih strankah, pri čemer se pošiljke prevzemajo na prostem oz. na eni točki pri posamezni poslovni stranki.

Kako bo potekala dostava pošiljk v tem obdobju?

Pošta Slovenije poskuša poštne pošiljke, kjer je to mogoče, vročati brezkontaktno na način, da se pismonoša in naslovnik dogovorita za prevzem, da se izogneta osebnemu stiku. Pri pošiljkah, kjer pa ni mogoče (pošiljke, ki jih je treba potrditi, morebitno plačilo pošiljke), pa poskuša zagotoviti vročitev brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom z upoštevanjem ustrezne varnostne razdalje ter ostalih zaščitnih ukrepov (nošenjem maske, razkuževanjem itd.). Pošta Slovenije želi v danih razmerah vzpostaviti takšen način dela, ki bo v največji možni meri zaščitil zaposlene v Pošti Slovenije kot tudi njene stranke. Pošiljke se še vedno vročajo na prostem, da se ne vstopa v skupne prostore strank (npr. v stanovanjske bloke in do vrat naslovnika ali poslovni prostor posamezne pravne osebe), ampak se stranko pozove, da prevzame pošiljko na vhodu v objekt oz. poslovni prostor posamezne pravne osebe.
Do nadaljnjega Pošta Slovenije ne izvaja dostave pošiljk v prostore naslovnikov (pravnih oseb), ki zajema hojo po objektih, vstope v pisarne, prav tako ne izvaja storitev, kot so dostava z vnosom v stanovanje, vnos/odvoz blaga v stanovanje naslovnika. V poslovnih objektih, v katerih posluje več naslovnikov - več subjektov (npr. trgovski centri, poslovne stavbe, v katerih ima sedež več naslovnikov) – pismonoša vstopi v poslovni objekt (npr. v trgovski center) in vroča pošiljke posameznim naslovnikom na vhodu oz. na eni točki (eni pisarni) istega naslovnika (torej ne vstopa v več posameznih pisarn enega naslovnika, ne dostavlja na mize ali različne oddelke pri enem naslovniku, ampak vroči na eni točki.

Z oddajo paketov se mi mudi, jih lahko prinesem na pošto?

Stranke lahko nemoteno opravljajo storitve v poštnih poslovalnicah, pri čemer upoštevajo varnostne ukrepe.

Podjetje smo začasno zaprli in ne moremo v pisarno, da bi lahko plačali račune. Jih lahko pošljete ustrezni osebi na moj dom?

Naslovnik mora v tem primeru skleniti naslovnikovo naročilo za prepošiljanje (določenih vrst) pošiljk na nov/drug naslov oz. lahko izbere možnost shranjevanja pošiljk kot poštno ležeče (na pošti se hranijo 30 dni).

Kaj lahko naredimo s prihajajočo pošto, medtem ko je naše podjetje zaprto?

Naslovnik lahko v tem primeru sklene naslovnikovo naročilo za prepošiljanje (določenih vrst) pošiljk na nov/drug naslov oz. lahko izbere možnost shranjevanja pošiljk kot poštno ležeče in jih prevzema na svoji pošti (na pošti se hranijo 30 dni).