Varno spletno nakupovanje
v obdobju pandemije

V času povečane nevarnosti okužbe s COVID-19 ter ukrepov, ki omejujejo gibanje prebivalstva, se pričakovano krepi nakupovanje preko spleta.
Pri Pošti Slovenje smo zaradi lažje in predvsem varne dostave sprejeli vrsto ukrepov, s katerimi bomo našim zaposlenim in kupcem odvzeli strah pred okužbo, hkrati pa zagotovili nemoteno spletno nakupovanje.

Primer dobre prakse spletnega trgovca

Ključni elementi varnega spletnega nakupa

1
 
Izdelek v spletni trgovini plačajte s kartico ali z nakazilom iz spletne banke. Ne plačujte po povzetju.
2
 
Paket prevzemite na prostem. Tam, kjer je možno izberite dostavo v PS paketomat ali paketnik Direct4me.
3
 
Pismonoši zagotovite priporočeno razdaljo
(vsaj 1,5 m).
4
 
Vročitev izvedemo brez fizičnega kontakta.
 

Ponovno izvajamo

  • dostavo z vnosom v stanovanje,
  • odvoz starega blaga z vnosom v stanovanje,
  • odvoz reklamiranega blaga z vnosom v stanovanje.
 

Postopek vročanja

Pri dostavi oziroma prevzemu pošiljk brez fizičnega kontakta strogo sledite spodnjim navodilom.
  • Pismonoša odloži pošiljko na primerno mesto (npr. okenska polica, pred hišo, pred blokom, pri lopi …) in se tako izognete fizičnemu kontaktu.
  • Zagotovite priporočeno razdaljo (vsaj 1,5 m).
  • Ko se pismonoša umakne, varno prevzemite pošiljko.
  • Ob vročitvi pošiljke, pri kateri je potrebna potrditev/podpis morebitnih spremnih dokumentov (npr. dobavnica, podpis dokumentov, ipd.), pismonoša spremni dokument odloži na primerno mesto (npr. okenska polica,..), da ga s svojim pisalom podpišete. Vse navedeno se izvaja ob upoštevanju priporočene varnostne razdalje.
  • Denar v primeru odkupnine (če in kjer obstaja možnost) odložite na ustrezno mesto (npr. okenska polica, steber ograje ...), ter se umaknite na priporočeno razdaljo, da ga lahko pismonoša prevzame. Prosimo, da pripravite (če je seveda možno) točen znesek, da se izognemo nepotrebnim dodatnim stikom.