Lažna e-sporočila o plačilu paketa

Datum objave: 07.12.2020

Nazadnje posodobljeno: 20.1.2021

Ponovno so se pojavila e-sporočila, ki prejemnika obveščajo, da ga čaka paket, za katerega je potrebno plačati manjši znesek poštnine (2,99 EUR). Gre za lažna sporočila, saj Pošta Slovenije v nobenem primeru dostave ne pogojuje s plačilom vnaprej. Če ste že vnesli podatke o svoji plačilni kartici, čim prej kontaktirajte svojo banko ali pokličete telefonsko številko navedeno na plačilni kartici. 

Če potrebujete pomoč kot žrtev spletne prevare, se lahko obrnete tudi na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in prijavite incident.

V primeru oškodovanja lahko podate tudi prijavo na najbližji policijski postaji.

O obstoju pošiljke se lahko vedno prepričate na naši spletni strani: sledenje.posta.si, kjer z vnosom 13 mestne sprejemne številke preverite ali pošiljka v našem sistemu sledenja dejansko obstaja, kje je bila oddana itd.

Zaradi situacije povezane s COVID-19 in bližajočih se praznikov ter posledično večje spletne prodaje mnogi prejemniki tovrstnih sporočil dejansko pričakujejo paket, kar uspešnost tovrstne prevare povečuje.

 

Kako preverite ali gre za lažno sporočilo?
Če je zahtevano plačilo poštnine vnaprej gre zagotovo za prevaro. Pošta Slovenije NE ZAHTEVA PLAČILA VNAPREJ. Poštnina oz. odkupnina se vedno plača ob prevzemu paketa neposredno pismonoši, na poštnem okencu, PS Paketomatu ali na drugem prevzemnem mestu. 

Sprejemna številka pošiljke ne obstaja.
Če je v sporočilu navedena sprejemna številka, jo lahko preverite na spletni strani sledenje.posta.si in se tako prepričate ali pošiljka obstaja ali ne. V kolikor pošiljka ne obstaja ali sprejemna številka ni navedena, zahtevano pa je plačilo, gre zagotovo za prevaro.

Za več informacij klikni -  Spletne prevare.







Posita IPPS Moj Paket PS Logistika EPPS Intereuropa