Lažna obvestila o prispelem paketu

Datum objave: 03.02.2022

Ponovno so se pojavila lažna sporočila, ki na prvi pogled izgledajo kot da jih je poslala Pošta Slovenije. Gre za lažno obvestilo o prispelem paketu za katerega je potrebno plačati manjši znesek (5,15€) da bo dostavljen. Sporočilo je v polomljeni slovenščini in vsebuje lažne podatke. To sporočilo je prevara, kjer je namen oškodovanje posameznikov, ki vnesejo podatke svoje kreditne kartice. 

Če ste v dvomih ali je sporočilo lažno, se obrnite na info@posta.si (sporočilo priložite) ali pokličete na našo brezplačno številko 080 14 00. Spodaj je tudi primer lažnega sporočila. V kolikor pričakujete paket lahko preverite ali dejansko obstaja na spletni strani Sledenje.si . Če ste slučajno vnesli podatke svoje plačilne kartice:

  • Nemudoma kontaktirajte svojo banko oz. klicni center za kartično poslovanje in povejte, kaj se je zgodilo. Banka uredi blokado kartice, morda lahko tudi prepreči izvršitev transakcije in s tem izgubo denarja.
  • V primeru, da je prišlo do transakcije in oškodovanja svetujemo, da podate prijavo na najbližjo policijsko postajo.
  • Posamezniki lahko tovrstna spletna oškodovanja prijavite tudi na SI-CERT (nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost). 



Sporočilo, ki so ga dobili uporabniki je pri vseh enako:

  • pošiljatelj je: infopostaslovenijeXX@slovenijepostasi.com, kjer je tisti XX dvomestna številka, ki se menjava.
  • subject: Vašega paketa dne 03.02.2022 ni bilo mogoče dostaviti, ker niso bile plačane dajatve (5,15 €) – povsod enak
  • večina sporočil je bila poslana včeraj, 3.2.2022 po 17 uri.
  • vsebina (polomljena slovenščina):



Posita IPPS Moj Paket PS Logistika EPPS Intereuropa