PIA - Poštna Interaktivna Asistentka

Prva in edina glasovna asistentka v Sloveniji, ki razume 12 slovenskih narečij in je za pomoč uporabnikom na voljo 24/7.

Virtualna asistentka Pia - Pošta Slovenije

Kako vam lahko Pia pomaga?

 
 

Ključne prednosti!

 

NARAVNA KOMUNIKACIJA

Glasovna asistentka Pia omogoča popolnoma naraven pogovor s strankami, saj prepoznava 12 različnih narečij slovenskega jezika.

 

HITREJŠA PODPORA KONTAKTNEGA CENTRA

Stranke lahko takoj dobijo odgovore na najpogostejša vprašanja brez čakanja in preusmerjanja na druge kanale.

 

NATANČNE IN ZANESLJIVE INFORMACIJE

Stranke imajo takoj na voljo natančne in zanesljive informacije o pošiljkah, sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah.

 

NA VOLJO 24/7

 PIA je za vprašanja o sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah na voljo kadarkoli, ne glede na delovni čas kontaktnega centra.

 

INTELIGENTNEJŠE INTERAKCIJE

Pia se lahko poveže z obstoječimi viri podjetja, kar omogoča inteligentnejše interakcije in boljšo uporabniško izkušnjo.

 

MANJ NAPAK

Podatke črpa neposredno iz sistemov, kar zmanjšuje možnost napačnih interpretacij in človeških napak.

Kako deluje PIA?

1
2
3
1

Pokličite 080 14 00

Ko imate vprašanje, pokličite Pio.

2

Zastavite svoje vprašanje

Vprašanja lahko zastavite v svojem narečju.

3

Pridobite informacije

Takoj pridobite informacijo o pošiljkah, cenah, odpiralnih časih …

Pogosta vprašanja

Na kakšna vprašanja odgovarja glasovna asistentka? Glasovna asistentka podaja odgovore na najpogostejša vprašanja, brez preusmerjanja na druge kanale. Takoj vam poda natančne in zanesljive informacije o pošiljkah in sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah. Povzame večino splošnih vsebin iz spletnih strani na primer podatke o tem, kaj lahko pošljate, kam, na kakšen način, hitra pošta. Pomaga vam z informacijami o prevzemnih točkah, paketomatih, kako prevzamete in pošljete paket itd. Podaja navodila o obrazcih, pooblastilih, kdaj in kako jih izpolniti in mnogo več.
Ali lahko med pogovorom zahtevam pogovor s svetovalcem? Med pogovorom z glasovno asistentko lahko kadarkoli zahtevate pogovor s svetovalcem iz kontaktnega centra.
Kako dolgo čakam na pogovor z glasovno asistentko? Na pogovor z glasovno asistentko ni treba čakati, saj je na voljo za odgovarjanje takoj. Uporabnikom je na voljo 24/7, ne glede na delovni čas kontaktnega centra.