V začetku meseca oktobra 2009, smo na sejmu VISCOM v Düsseldorfu, prejeli nagrado za najboljši koncept oz. kompleten projekt vzpostavitve večjega digitalnega omrežja oglaševanja v Evropi.
Na 156 poštah po vsej Sloveniji 239 monitorjev prikazuje vaša reklamna sporočila. Oglas se prikazuje ves čas med poslovanjem pošte, tako da bo dnevno prikazan najmanj 85-krat. Monitorji so nameščeni nad poštnimi okenci ali na kakšnem drugem vidnem mestu na pošti.
Glavne značilnosti
- Možnost vplivanja na odločitev tik pred nakupom ali kasneje, izven poštnih prostorov
- Večji nadzor nad porabljenimi marketinškimi sredstvi (lokacije so znane, čas predvajanja je definiran, poročila o predvajanjih …)
- LCD-monitorji izstopajo zaradi visoke svetilnosti
- Nameščeni so nad poštnimi okenci, zato je v čakalni vrsti sporočilom izpostavljena vsaka stranka
Rezervacije in naročila oglasnega prostora ter roki za oddajo gradiva
Osnova za objavo oglasa je pogodba oziroma naročilnica. Morebitne spremembe v zvezi z naročilom mora naročnik poslati v pisni obliki v rokih, ki veljajo za rezervacije oziroma naročila. Izdelane oglase ali materiale za izdelavo oglasov lahko pošljete po pošti, posredujete po elektronski pošti ali prinesete osebno, in sicer najmanj 3 delovne dni pred začetkom oglaševanja. Za oglaševanje na monitorjih lahko material za objavo posredujete tudi prek digitalnih medijev (DVD, CD, USB-ključ).Rezervacije prostora za oglaševanje na monitorjih sprejemamo do 3 delovne dni pred začetkom akcije.
Tehnične zahteve za oddajo materiala za oglaševanje na MONITORJIH
- Prikazovalnik
- diagonala: 40" (102 cm)
- Celozaslonski oglas
- Format: 1280 x 768 px
- Ležeča postavitev
- Video zapis: avi, mov, flv, mpeg
- Kvaliteta video zapisa: 25/30 fps, 6000 – 8000 kbps
- Podprti video zapis: MP4
- Podprti videokodek je H.264
- 6.000 kbps; 25 fps