​​V začetku meseca oktobra 2009, smo na sejmu VISCOM v Düsseldorfu, prejeli nagrado za najboljši koncept oz. kompleten projekt vzpostavitve večjega digitalnega omrežja oglaševanja v Evropi.

Na 156 poštah po vsej Sloveniji 239 monitorjev prikazuje vaša reklamna sporočila. Oglas se prikazuje ves čas med poslovanjem pošte, tako da bo dnevno prikazan najmanj 85-krat. Monitorji so nameščeni nad poštnimi okenci ali na kakšnem drugem vidnem mestu na pošti.

 

Glavne značilnosti

  • Možnost vplivanja na odločitev tik pred nakupom ali kasneje, izven poštnih prostorov
  • Večji nadzor nad porabljenimi marketinškimi sredstvi (lokacije so znane, čas predvajanja je definiran, poročila o predvajanjih …)
  • LCD-monitorji izstopajo zaradi visoke svetilnosti
  • Nameščeni so nad poštnimi okenci, zato je v čakalni vrsti sporočilom izpostavljena vsaka stranka

Rezervacije in naročila oglasnega prostora ter roki za oddajo gradiva

Osnova za objavo oglasa je pogodba oziroma naročilnica. Morebitne spremembe v zvezi z naročilom mora naročnik poslati v pisni obliki v rokih, ki veljajo za rezervacije oziroma naročila. Izdelane oglase ali materiale za izdelavo oglasov lahko pošljete po pošti, posredujete po elektronski pošti ali prinesete osebno, in sicer najmanj 3 delovne dni pred začetkom oglaševanja. Za oglaševanje na monitorjih lahko material za objavo posredujete tudi prek digitalnih medijev (DVD, CD, USB-ključ).Rezervacije prostora za oglaševanje na monitorjih sprejemamo do 3 delovne dni pred začetkom akcije.

Tehnične zahteve za oddajo materiala za oglaševanje na MONITORJIH

Prikazovalnik
diagonala: 40" (102 cm)
Celozaslonski oglas
Format: 1280 x 768 px
Ležeča postavitev
Video zapis: avi, mov, flv, mpeg
Kvaliteta video zapisa: 25/30 fps, 6000 – 8000 kbps
Podprti video zapis: MP4
Podprti videokodek je H.264
6.000 kbps; 25 fps
​​
 

Kontakti​​​​

Oddajte povpraševanje

Hvala za vaše povpraševanje