Zagotavljanje poštnih storitev med stavko

Datum objave: 10.11.2019

Pošta Slovenije in Sindikat poštnih delavcev sta podpisala Dogovor o obsegu opravljanja storitev med stavko, v katerem je dogovorjen obseg izvajanja storitev v času stavke, ki je večji, kot je sicer določen z Zakonom o poštnih storitvah in Zakonom o stavki.

V času trajanja stavke bo na vseh poštah nemoteno potekal prenos:

  • naslovljenih pisemskih pošiljk,
  • paketnih pošiljk brez storitve do 10 kg,
  • vseh poštnih pošiljk v mednarodnem prometu,
  • vseh t.i. nujnih storitev/pošiljk: telegrami, telegrafske nakaznice, Hitra pošta, EMS pošiljke, UPS pošiljke idr.,
  • knjiženih poštnih pošiljk (priporočena pisma, vrednostna pisma, paketne pošiljke…), ki so bile sprejete pred začetkom stavke,
  • izročanje vseh obveščenih poštnih pošiljk, ki so bile sprejete pred začetkom stavke ali med stavko ter je bilo uporabnikom puščeno obvestilo o prispeli pošiljki,
  • vse poštne pošiljke, ki bodo imele na naslovni strani oznako/zapis/odtis »33. člen ZPSto-2«.

 

V času trajanja stavke lahko na določenih območjih prihaja do motenj pri prenosu:

  • reklam (nenaslovljena direktna pošta),
  • delno naslovljene direktne pošte,
  • nenaslovljenih publikacij,
  • jutranje dostave časopisov,
  • paketnih pošiljk do 10 kg s storitvijo (odkupnina ipd.) in vseh paketnih pošiljk nad 10 kg,
  • logističnih tovorkov,
  • prevzemih poštnih pošiljk v prostorih strank.

 

V času trajanja stavke lahko na nekaterih poštah prihaja do motenj pri:

  • opravljanju denarnih storitev (plačilne storitve, storitve za komitente Nove KBM, d.d., dvig gotovine prek POS terminalov, izplačila pokojninskih nakaznic),
  • vplačilih in izplačilih poštnih nakaznic,
  • prodaje blaga, razen poštnih znamk,
  • prodaje ostalih storitev, virtualnih kartic, vozovnic za avtobusni promet, iger na srečo, vstopnic Eventim in drugih storitev.

 

Aktualne informacije o izvajanju poštnega prometa med stavko bomo objavljali tudi na naši spletni strani.

 

V primeru dodatnih vprašanj se lahko poslovne stranke obrnete na svoje skrbnike, vsi ostali uporabniki pa na klicni center 080 14 00.

Pošta Slovenije se strankam opravičuje in prosi za razumevanje.