Pošta Slovenije v decembru dostavi več pošiljk kot v ostalih mesecih leta. Zaradi značilnega porasta spletnih nakupov in pošiljanja božično-novoletnih voščil tako že vrsto let skrbi, da bi pošiljke naslovnikom dostavila v najkrajšem času.
Na povečane količine pošiljk se Pošta Slovenije prilagaja s številčnejšo zasedbo zaposlenih, tako na sprejemu pošiljk kot tudi v dostavi. Strankam pri tem priporoča, da spletne nakupe opravijo pravočasno in da paketne pošiljke za naslovnike v Sloveniji v letošnjem letu oddajo do 11. decembra. V tem času je zaradi božično-novoletnih praznikov večji tudi promet pisemskih pošiljk. Priporočen rok oddaje pisem in voščilnic za naslovnike v Sloveniji je do 18. decembra, za naslovnike v tujini pa do 8. decembra.
Tako kot sta cena in ponudba izdelkov pomembna dejavnika spletnega nakupa, podobno velja tudi za dostavo naročenega artikla. Pošta Slovenije pri tem z največjo paketno logistično mrežo, ki obsega več kot 1.300 prevzemno-oddajnih točk, pakete dostavi kamorkoli. Po podatkih raziskave podjetja Valicon je kar 96 % prejemnikov pošiljk zadovoljnih z dostavo Pošte Slovenije, ki je najbolj zaupanja vreden dostavljalec paketov v Sloveniji (Raziskava za Pošto Slovenije, Valicon, oktober 2023).
Z aplikacijo Moja dostava - moja izbira lahko kupci naročen izdelek preusmerijo na njim najbolj priročno prevzemno - oddajno mesto. Vsak lahko izbere možnost, ki mu najbolj ustreza v danem trenutku, tako da lahko izbira med dostavo na domači naslov, na pošto, na delovno mesto, na dogovorjeno mesto, v paketomat, paketnik ali na bencinski servis. Prva in daleč najljubša izbira slovenskih spletnih kupcev je dostava na dom, Pošta Slovenije pa je pred kratkim še dodatno razširila mrežo prevzemnih mest za tiste, ki se želijo odločiti za dostavo v rumeni paketomat Pošte Slovenije.