Pošta Slovenije s projektom Dober teden za hrano med zmagovalci

Datum: 17.10.2016

​​V petek, 14. oktobra, se je v Mestnem muzeju Ljubljana odvil zaključni dogodek projekta Trženje poslanstva, razvojno-izobraževalnega programa, ki povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju družbenoodgovornih akcij na tržni osnovi.

Žirija, ki so jo sestavljali Ana Praprotnik (Sava Hotels&Resorts), Špela Žorž (Grey), Goran Forbici (CNVOS), David Razgoršek (Zavod Vozim) in dr. Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta), je letos razglasila kar dva zmagovalca. Prvi je projekt AMZS Slovenija, Rdečega križa Ljubljana in agencije Digigral Prave reakcije rešujejo življenja – Bodi pripravljen – obnovitveni tečaji prve pomoči in varne vožnje s poudarkom na varnosti otrok. Drugi pa projekt Pošte Slovenije, društva Ekologi brez meja in agencije Futura DDB z naslovom Dober teden za hrano – distribucija zavržene, a še vedno kvalitetne in užitne hrane od podjetij, gostincev in trgovcev do končnih uporabnikov s ciljem, da to postane stalnica. Zmagovalni ekipi za nagrado prejmeta brezplačno udeležbo na Slovenski marketinški konferenci in oglasna mesta podjetja Europlakat za predstavitev svojih projektnih idej.

Sicer je letos pri Trženju poslanstva sodelovalo 5 ekip. Ob obeh zmagovalnih še ekipa, ki so jo sestavljale Komunalno podjetje Vrhnika, društvo Smetumet in SPEM, pa ekipa Slovenskih železnic, društva RESje in agencije arnoldvuga+ ter ekipa Zavarovalnice Maribor, društva Mladi projektni managerji in agencije Madwise.

Trženje poslanstva