Pia je prva in edina glasovna asistentka v Sloveniji, ki omogoča naraven pogovor v slovenskem jeziku, pri čemer razume kar 12 slovenskih narečij. Z naprednim jezikovnim modelom, prilagojenim posebej za slovenske uporabnike, zagotavlja hitro in učinkovito komunikacijo s strankami po vsej državi. Pošta Slovenije s to rešitvijo postavlja nove standarde v digitalizaciji uporabniške izkušnje.
V prvih mesecih delovanja je glasovna asistentka Pia uspešno obravnavala na tisoče klicev in dokazala, da umetna inteligenca v poštnem sektorju prinaša konkretne koristi. Kontaktni center Pošte Slovenije vsak dan prejme več kot 2.300 klicev in elektronskih sporočil. Z nadgradnjo uporabe umetne inteligence v kontaktnem centru je Pia uporabnikom sedaj na voljo 24/7. To pomeni, da se lahko z vprašanji o sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah nanjo obračajo kadarkoli, ne glede na delovni čas kontaktnega centra.
Z uvedbo glasovne asistentke Pie lahko uporabniki hitro in enostavno pridejo do informacij, brez čakalnih vrst in zamudnega iskanja odgovorov. Pošta Slovenije s tem dokazuje svojo zavezanost k inovacijam in nenehnem izboljševanju uporabniške izkušnje.