Pošta Slovenije v juniju postavlja mrežo 24 paketomatov po Sloveniji

Datum: 8.6.2016
Pošta Slovenije uvaja številne novosti na področju prenosa paketov, s katerimi se želi čim bolj prilagoditi potrebam kupcev. V mesecu juniju v svojo mrežo kontaktnih točk dodaja 24 paketomatov in tako omogoča dostopnost do svojih storitev 24 ur na dan.

​​Pošta Slovenije postavlja v mesecu juniju v 16 mestih po Sloveniji mrežo 24 paketomatov, ki so trenutno najsodobnejši v slovenskem prostoru. Opremljeni so s čitalniki kod, kartic, tiskalniki in drugo opremo. Kot je ob današnji predstavitvi uvedbe paketomatov (pred paketomatom pri pošti 2116 Maribor, Partizanska c. 54) poudaril generalni direktor Pošte Slovenije mag. Boris Novak, mreža paketomatov učinkovito dopolnjuje ponudbo Pošte Slovenije za stranke. »S paketomati sledimo pričakovanjem naših uporabnikov in tudi lastnim ciljem, po katerih želimo Pošto Slovenije utrditi in ohraniti na mestu vodilnega izvajalca poštnih in logističnih storitev v Republiki Sloveniji. Prednosti postavitve paketomata na svoje lokacije so prepoznali tudi v podjetjih Mercator in Petrol ter postali naš partner.«

Mag. Boris Novak prevzema prvi paket iz paketomata  

Kot poudarja generalni direktor, se bo tudi v prihodnje način strežbe strankam v Pošti Slovenije še spreminjal. Vse manj bo situacij, ko bodo morale stranke fizično obiskati pošto, da bi opravile neko storitev. Pošta Slovenije tako odpira nove kanale, prek katerih s svojimi storitvami prihaja do strank. Pismonoše opremlja z mobilnimi napravami, da bodo stranke pri njih lahko opravile vedno več storitev. Vedno več storitev je strankam na voljo tudi prek spleta. Prav tako je v pripravi tudi postavitev prve »PS točke«. Ta bo poleg sprejema in oddaje paketnih pošiljk omogočala še bančne in druge storitve, strankam pa bo predvidoma na voljo proti koncu leta v enem od večjih slovenskih mest. Takšne oblike zagotavljanja storitev strankam dopuščajo vedno večjo fleksibilnost pri izboru časa in kraja izvedbe storitve. Pri tem ne gre za poceni rešitve, zato jih bo Pošta Slovenije skrbno kombinirala s svojo klasično mrežo. »Na občasne očitke, da se Pošta Slovenije umika in krči svojo mrežo, lahko odgovorim z nasprotno trditvijo. Pošta Slovenije še nikoli ni bila tako blizu najširšim ciljnim skupinam prebivalstva v Republiki Sloveniji, kar namerava spodbujati v prihodnje. Dostopnosti do omrežja namreč ni več mogoče ocenjevati zgolj skozi zgradbe in klasično strežbo na okencih. V naši sredini je vse več prebivalcev, ki jim tak način ne ustreza več. Prav zaradi teh splošnih trendov se tudi v Pošti Slovenije s storitvami in načinom strežbe strankam selimo v digitalni svet. Tako smo jim na voljo večkanalno, v več pojavnih oblikah, prek različnih sodobnih medijev,« ob postavitivi mreže paketomatov Pošte Slovenije poudarja generalni direktor.

Samopostrežni avtomat strankam omogoča, da lahko sedem dni v tednu in 24 ur na dan prevzemajo pakete, naslovljene na paketomat. Na paketomatu je mogoče tudi plačati odkupni znesek s plačilno ali kreditno kartico, dodatno je omogočen tudi sodoben, brezstični način plačevanja. Stranke lahko v paketomat kadarkoli tudi oddajo paket, ki je bil pripravljen za pošiljanje v novi spletni aplikaciji PS Pošlji paket. Na spletu si pripravijo spremnico, plačajo poštnino s plačilno oziroma kreditno kartico ali Moneto in tako pripravljen paket oddajo v izbrani paketomat.

Kupec ob naročilu blaga izbere želeno lokacijo paketomata za mesto prevzema pošiljke. O distribuciji paketa je naslovnik obveščen s SMS-om ali e-sporočilom. Takoj, ko je paket dostavljen v paketomat, prejme naslovnik unikatno geslo za prevzem paketa iz paketomata in tudi QR-kodo, ki jo preprosto poskenira na paketomatu, in koda mu odpre predal z njegovim paketom. Prevzem je torej mogoč z vpisom mobilne številke in gesla ali še preprosteje s skenom QR-kode.

V primeru pošiljanja paketa prek paketomata si pošiljatelj v spletni aplikaciji PS Pošlji paket pripravi spremnico, izbere paketomat in po opravljenem plačilu prejme elektronsko sporočilo, v katerem je pripeta spremnica, ki jo natisne in pritrdi na paket. Pri samem paketomatu pošiljatelj skenira črtno kodo paketa ali jo vnese ročno.

 

Večletne uporabniške izkušnje pri dobavitelju paketomatov kažejo

  • za več kot 84 odstotkov uporabnikov sta pri dostavi paketov pomembna dostopnost in enostavnost
  • 98 odstotkov uporabnikov bi ponovno opravilo storitev na paketomatu in izkušnjo priporočilo prijateljem
  • >35 odstotkov paketov je na paketomatih prevzetih med 17. in 20. uro
  • več kot 60 odstotkov uporabnikov prevzame paket v 11-tih urah po prejemu obvestila
Vir: Raziskava podjetja Integer.pl

 

Paketomati bodo postavljeni na lokacijah, ki so hitro in lahko dostopne, na katerih imajo stranke možnost parkiranja in kjer lahko opravijo več storitev hkrati.

Seznam paketomatov