Pošta Slovenije je danes v Ljubljani odprla prvo samopostrežno POŠTO 24/7

Datum: 13.12.2016
Pošta Slovenije odpira nove kanale, s katerimi prihaja do svojih strank.

MARIBOR, 13. december 2016 – Potem ko je Pošta Slovenije v prvi polovici letošnjega leta postavila mrežo 24 paketomatov v večjih mestih po Sloveniji in uporabnikom svojih storitev omogočila oddajo pošiljk prek spletne aplikacije PS Pošlji paket, je danes v Ljubljani odprla še prvo samopostrežno POŠTO 24/7, v kateri lahko stranke opravljajo nekatere poštne, bančne in druge storitve vse dni v tednu, 24 ur na dan. Pošta Slovenije je prvo samopostrežno POŠTO 24/7 odprla v prostorih pošte 1101 Ljubljana na Slovenski cesti 32. Ob tej priložnosti je v prenovljenem prodajnem delu pošte svoje knjige podpisovala večkrat nagrajena mladinska pisateljica Desa Muck. Podpisovanje knjig Dese Muck je najava načrtovanih promocij slovenskih literatov tudi na drugih poštah po Sloveniji, z željo strankam ponuditi najbolj priljubljene knjige slovenskih avtorjev po dostopnih cenah in jim ob tem zagotoviti možnost srečanja s slovenskimi literati.

Pošta Slovenije je danes v Ljubljani odprla prvo samopostrežno POŠTO 24/7  

Stranke lahko v prvi samopostrežni POŠTI 24/7, v kateri so plačilomat, dva bankomata, prodajni avtomat za nakup kuvert, dopisnic in poštnih znamk, prodajni avtomat mobilnega operaterja Telemach ter infozaslon, kupijo blago, vplačajo obrazce UPN, dvignejo gotovino ter opravijo druge bančne storitve na sodobnih bankomatih NKBM. Hkrati z odprtjem samopostrežne POŠTE 24/7 je strankam na voljo tudi prenovljen prodajni del pošte z novo ponudbo prodajnega blaga.

Samopostrežna POŠTA 24/7 predstavlja podobno kot letos že vzpostavljena mreža 24-ih paketomatov in sodobna tehnološka oprema naših pismonoš nov mejnik v razvoju in delovanju Pošte Slovenije kot pošte prihodnosti.

namestnik generalnega direktorja Pošte Slovenije mag. Andrej Rihter

Samopostrežna POŠTA 24/7 je ena od oblik ponudbe, ki jo želi Pošta Slovenije v prihodnje zagotoviti svojim uporabnikom in jim omogočiti večjo dostopnost do svojih storitev. Tako odpira nove kanale, prek katerih s svojimi storitvami prihaja do uporabnikov: ponuja internetne rešitve, opremlja pismonoše z mobilnimi napravami, s pomočjo katerih bodo lahko stranke pri pismonoši opravile vedno več storitev, in podobno.

Pošta Slovenije je danes v Ljubljani odprla prvo samopostrežno POŠTO 24/7
Na fotografiji (od leve proti desni): večkrat nagrajena mladinska pisateljica Desa Muck in namestnik generalnega direktorja Pošte Slovenije mag. Andrej Rihter.

»Samopostrežna POŠTA 24/7 predstavlja podobno kot letos že vzpostavljena mreža 24-ih paketomatov in sodobna tehnološka oprema naših pismonoš nov mejnik v razvoju in delovanju Pošte Slovenije kot pošte prihodnosti. Ker želimo ostati vodilni izvajalec poštnih, logističnih in IT-storitev, sledimo globalnemu poštnemu in logističnemu razvoju. Da bi stopali vštric z najboljšimi, izvajamo potrebne spremembe in uvajamo različne novosti. Te novosti nam omogočajo stopiti korak bližje pričakovanjem in potrebam strank glede dostopnosti storitev. Uporabnikom dopuščajo prosto pot pri izboru časa in kraja izvedbe storitve. In ker bomo obstoječo klasično mrežo vedno pogosteje kombinirali z različnimi novostmi, bomo strankam na voljo v vedno več pojavnih oblikah in prek različnih medijev,« ob odprtju prve sodobne poštne poslovalnice poudarja namestnik generalnega direktorja Pošte Slovenije mag. Andrej Rihter.

V prihodnjem letu bo Pošta Slovenije ponudbo nadgradila s t. i. samopostrežno cono znotraj večje pošte ter prvo zunanjo samopostrežno PS Točko 24/7, kjer bo mogoče opravljati poštne in bančne storitve ter kupiti blago.