Danes so v Kongresnem centru Brdo pri Kranju podelili že deseto nagrado CIO leta za izjemne dosežke na področju IKT menedžmenta v Sloveniji. Kot navajajo Finance.si, je bila nagrada CIO leta prvič podeljena leta 2006, v letu 2010 pa je zaradi krize in odlaganja večjih domačih IT-projektov izostala, tako da so letos podelili jubilejno, deseto priznanje. Izbor je vodil strokovni odbor, sestavljen iz priznanih domačih strokovnjakov in menedžerjev. Ocenjevanje poleg strokovnih in poslovnih zajema tudi aspekte inovativnosti, vodenja, upravljanja, promocije in strategije, pri tem pa se v določeni meri upoštevajo tudi aktivnosti in dosežki v daljšem obdobju. Namen nagrade pa je med drugim promocija panoge IT in krepitev njene prepoznavnosti v slovenski javnosti, obenem pa tudi afirmacija vloge vodij informatike v podjetjih in ustanovah ter njihovih upravah.
Dejstvo, da Pošta Slovenije postaja vedno bolj prepoznavna na področju IT storitev, je ocenil tudi strokovni odbor nagrade CIO leta. Pošta Slovenije oziroma njeno projektno vodstvo se je v letu 2013 na osnovi dolgoletnih izkušenj na področju nudenja informacijskih storitev (Digitalna pisarna, e-Arhiv, Moja pošta, POŠTA®CA in Nadomestni informacijski center) odločilo, da svoj nabor dopolni z naprednimi avtomatiziranimi oblačnimi storitvami. S tem namenom se je Pošta Slovenije pridružila partnerskemu programu Cloud Agile družbe HP, preoblikovanje pa je potekalo skozi vrsto projektov. Tehnična rešitev za zagotavljanje storitev je morala slediti različnim zahtevam, kot so virtualizirano okolje, avtomatizacija in orkestracija storitev, visoka razpoložljivost, skalabilnost, zasebnost in varnost ter podobno. V letu 2015 so nabor storitev nagradili s storitvami IaaS in PaaS, na oblačni platformi pa je bilo ustvarjenih več kot 200 virtualnih strežnikov in okrog 50 instanc podatkovnih baz. Pošta Slovenije je lani postala prepoznaven ponudnik oblačnih storitev v Sloveniji in Jadranski regiji, vzpostavili so oblačne platforme za avtomatizirane oblačne storitve (IaaS, PaaS in Saas) ter partnerski ekosistem, prihodki iz informacijskih storitev, ki so v obdobju 2008 – 2014 rasli v povprečju za 1,3 odstotka na leto, so v letu 2015 porasli za 113 odstotkov. Direktor Področja prodaje in razvoja informacijskih storitev pri Pošti Slovenije Iztok Renčelj je po mnenju strokovnega odbora s svojim vodenjem pomembno prispeval k omenjenim uspehom, zato je prejemnik plakete za izjemne dosežke pri vodenju IT organizacije v okviru letošnje nagrade CIO leta.