Pošta Slovenije po napovedi stavke Sindikata poštnih delavcev za 11. 11. 2019 nadaljuje socialni dialog za zbližanje stališč in sklenitev ustreznega dogovora.
V primeru, da nadaljnja pogajanja kljub vloženim naporom ne bodo pripeljala do preklica napovedane stavke, bo Pošta Slovenije poskrbela za primerno organizacijo dela tudi v času stavke in izvedla vse potrebne aktivnosti za minimiziranje njenega vpliva na poslovanje strank ter uporabnikov storitev. V skladu z Zakonom o poštnih storitvah in Zakonom o stavki morajo vsi zaposleni v Pošti Slovenije tudi med stavko zagotavljati predpisan minimalni obseg poštnih storitev. V tem primeru bomo z omenjenim sindikatom sklenili dogovor o izvajanju poštnih storitev med potekom stavke, v njem pa se dogovorili o obsegu izvajanja storitev.
Kljub temu lahko pričakujemo, da bo v primeru izvedbe stavke na določenih območjih prihajalo do motenj v delovnem procesu, ki bodo lahko vplivale na podaljšanje rokov prenosa določenih vrst pošiljk. Motnje lahko pričakujemo predvsem na področju dostave nenaslovljene direktne pošte, paketnih pošiljk in prevzema pošiljk v vaših poslovnih prostorih. Zavedamo se, da je nemoteno odvijanje poštnega prometa izjemnega pomena za poslovanje naših strank, zato bomo naredili vse, kar je v naši moči, da vam v vseh okoliščinah zagotavljamo kakovostne storitve, negativne vplive stavke pa omilimo.
Aktualne informacije o rezultatih končnih pogajanj bomo objavili na spletni strani Pošte Slovenije. Prav tako vam bodo na spletni strani ažurno na voljo vse najpomembnejše aktualne informacije o odvijanju poštnega prometa med stavko, če bo do nje prišlo.
Zahvaljujemo se vam za zaupanje.
Pošta Slovenije