Ko je večina ljudi še doma pri jutranji kavici, Aleš skupaj s sodelavci s pošte Vojnik že pridno ureja pošiljke, s katerimi bo ta dan
razveseljeval ljudi v okolici Vojnika. Pravi, da je njegov najlepši del službe, ko gre na motorju ven, med ljudi, in si sam določa tempo dela. Njegova
predanost in zanesljivost sta zgled vsem, ki iščejo navdih in potrditev, da je mogoče združiti strast do dela z osebnim zadovoljstvom.
V vaškem okolju se še vedno dogaja, da ljudje poštarja pričakajo na dvorišču, v mestih je tega manj, vseeno pa Slovenci na splošno dobro poznamo svoje poštarje, saj po zadnjih raziskavah kar 89 % prejemnikov pošiljk pozna svojega poštarja.
Aleš svetuje vsem, da izkoristijo
možnost spremembe načina, lokacije ali datuma dostave pošiljk, kadar vedo, da jih ob dostavi ne bo doma. Sledijo povezavi v SMS-u, ki ga prejmejo, in izberejo na primer dostavo na dogovorjeno mesto, kar pomeni, da jim poštar pusti paket na primer v lopi ali na balkonu, lahko pa paket preusmerijo v paketomat. Od nedavnega lahko prednosti dostave v naš rumeni paketomat izkoristijo tudi prebivalci Vojnika, kar je še posebej priročno, saj lahko pošiljke prevzamejo, kadar želijo.
Aleš pravi, da se poštarji potrudijo, da je dostava točno takšna, kot mora biti. Vsakodnevna prizadevanja na terenu, da so pošiljke
varno in zanesljivo dostavljene, potrjuje tudi podatek, da je
kar 96 % strank zadovoljnih z dostavo Pošte Slovenije. Na terenu ni nikoli dolgčas. Aleš je na primer že gasil ogenj pri stranki, ki je ni bilo doma, pomagal pa je tudi že pri pobegu krave.