​​​Izboljšajte prepoznavnost vašega podjetja na Hrvaškem in svojo ponudbo storitev in izdelkov predstavite potencialnim hrvaškim kupcem poceni in učinkovito. Izkoristite lahko cenovno ugodno in izjemno učinkovito orodje za doseganje želenih ciljnih skupin – nenaslovljeno direktno pošto.

Nenaslovljena direktna pošta

Nenaslovljena direktna pošta je pošiljka z oglaševalsko, marketinško in drugo reklamno vsebino, na kateri naslovnikov naslov ni naveden.

 

Vsebina

  • Letaki
  • Zloženke
  • Brošure
  • Druga reklamna sporočila

 

Prednosti

  • Doseganje več potencialnih strank brez stroška najema podatkovne baze
  • Optimalna določitev ciljnih območij dostave na osnovi:
    • geografskih kriterijev (županije, občine, večja mesta, posamezne pošte, 20-kilometrski obmejni pas…) in
    • drugih kriterijev (kupna moč, lokacije večjih trgovskih centrov, bank).
  • Izris zemljevidov različnih formatov z označenimi geografskimi območji dostave ali vizualnimi predstavitvami različnih podatkov s storitvijo geomarketing
  • Fleksibilne možnosti dostave
  • Svetovanje pri izvedbi vaše oglaševalske akcije

 

Oddaja

Po sklenitvi pogodbe s Pošto Slovenije boste prejeli ustrezno število poštnih palet. Direktno pošto naložite na palete v svežnjih po 100 kosov, pri čemer posamezen sveženj ne sme presegati mase 10 kg. Izdelava svežnjev in morebitne druge storitve se zaračunajo po veljavnem ceniku ekspedita.

Dobro je vedeti

Za vrednost nenaslovljene direktne pošte do protivrednosti 1.000,00 EUR velja kot potrdilo o izvozu potrjena Carinska deklaracija CN 23 (obrazec Pošte Slovenije). V primeru višje vrednosti je treba izpeljati redni izvozni postopek, ki ga lahko opravite s pomočjo poštnega špediterskega oddelka po veljavnem Ceniku storitev carinskega posredovanja.

Imate vprašanje? Pišite nam.

Hvala za vaše vprašanje.