Pošta Slovenije z različnimi aktivnostmi pomaga v boju s pandemijo COVID-19

Datum objave: 10.04.2020

Pošta Slovenije z različnimi družbeno odgovornimi aktivnostmi pomaga tudi v skupnem boju proti novemu koronavirusu. Nazadnje včeraj, ko je iz pošiljke 528.000 zaščitnih mask za svoje zaposlene donirala kar 35.000 zaščitnih mask. 10.000 zaščitnih mask je prejel Univerzitetni klinični center Maribor, 10.000 Univerzitetni klinični center Ljubljana in 15.000 Civilna zaščita Republike Slovenije. Ob tem Pošta Slovenije že z vzdrževanjem in delovanjem poštne mreže v razmerah pandemije COVID-19 izvaja ključno družbeno odgovorno poslanstvo – omogoča in zagotavlja prenos pošiljk v največji možni meri ter skrbi za nemoteno delovanje komunikacijske infrastrukture države.

»Za nami so štirje tedni soočanja s posledicami pandemije, ki močno vplivajo na naš vsakdan. A v dneh, ko je javno življenje zastalo, poslanstvo Pošte Slovenije ostaja enako – izvajanje poštnih storitev. Še več, v času izrednih razmer ima pošta prav posebno vlogo. Ljudem, ki ostajajo doma, predstavlja vez s svetom. Zagotavlja dostop do informacij, povezavo do prijateljev in najdražjih ter dostavo dobrin, ki jih potrebujejo za življenje. Pomembno je, da drug drugemu tudi pomagamo. Zato se na Pošti Slovenije z različnimi prispevki in storitvami odzivamo na stiske vseh, ki vlagajo velike napore v zajezitev pandemije. Po svojih najboljših močeh v danih izrednih razmerah skušamo prispevati tudi k čim bolj učinkovitemu delovanju države in h kakovosti življenja prebivalcev Republike Slovenije je ob nedavni donaciji zaščitnih mask izpostavil mag. Boris Novak, generalni direktor Pošte Slovenije, ter izrekel veliko pohvalo in zahvalo sodelavcem, ki se v času epidemije še posebej trudijo ter odgovorno in predano opravljajo svoje delo: »Brez učinkovite in delujoče poštne mreže, ki jo tvorimo, bi bilo danes vsem mnogo težje«.

Dosedanje družbeno odgovorne aktivnosti Pošte Slovenije za lažjo prebroditev izrednih razmer

Ob zastoju javnega življenja ter omejitvi medosebnih kontaktov se je pokazala velika potreba po dostopu do zmogljivih strežnikov v oblaku, zato je Pošta Slovenije ponudila dodatno IT podporo. Brezplačen dostop do razpoložljivih zmogljivosti njihovega strežnika v oblaku je omogočila nacionalnemu zdravstvenemu sistemu in Nacionalnemu centru za krizno upravljanje. Ta preko strežnika Pošte Slovenije zbira in analizira podatke, potrebne za informirano odločanje. Ker pa Pošta Slovenije želi prispevati tudi k učinkovitemu in nemotenemu izvajanju učnega procesa na daljavo, je pomoč ponudila še Zavodu ARNES za učinkovite učne procese na daljavo preko Arnes Učilnice.

Pošta Slovenije po svojih močeh v času epidemije prispeva tudi na drugih področjih. Tako je že marca UKC Mariboru donirala odeje za paciente, ki so sprejeti v šotorih pred vstopom v urgentni center, ter Mestni občini Maribor z donacijo pomagala pri projektu Covid19Maribor. V okviru vseslovenske dobrodelne akcije »Slovenija za nemoteno izobraževanje na daljavo«, ki povezuje Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport ter številna slovenska podjetja sodeluje tudi Pošta Slovenije.

V zadnjih dveh tednih je bil eden ključnih ciljev Pošte Slovenije tudi učinkovita seznanitev strank z ukrepi Pošte Slovenije za preprečevanje okužb ter z brezkontaktnim poslovanjem za zagotovitev varnosti in zdravja tako zaposlenih kot strank. Pošta Slovenije je namreč za nekatere državljane ena redkih kontaktnih točk za zagotavljanje njihove oskrbe z nujnimi življenjskimi potrebščinami.