Lažna obvestila o plačilu stroškov pošljanja in carinjenja

Datum objave: 18.11.2021

Ponovno so se pojavila lažna sporočila o prispelem paketu.

V sporočilih se zlorablja ime in logotipe Pošte Slovenije in hčerinske družbe PS Moj paket, ki naj bi bil pošiljatelj pošiljke za katero naj ne bi bila plačana carina. Besedilo sporočila je v »polomljeni« slovenščini in vsebuje lažne podatke o pošiljki ter povezavo na kateri naj bi prejemnik plačal manjši znesek (carino). Na lažni spletni strani je obrazec, ki od posameznika za plačilo carine zahteva vnos podatkov o plačilni kartici. Gre za prevaro in če ste vnesli podatke o svoji plačilni kartici bo zelo verjetno sledil poskus zlorabe. Prejemnike sporočila obveščamo, da gre za lažno sporočilo, ne klikajte na povezave v sporočilu in ne vnašajte podatkov o svojih plačilnih karticah, priporočamo da sporočilo izbrišete. Če ste slučajno kliknili na povezavo in vnesli podatke o svoji plačilni kartici, nemudoma obvestite svojo banko ali center za kartično poslovanje in uredite blokado kartice. V primeru, da ste oškodovani vam svetujemo da podate prijavo na policijsko postajo. Posamezniki se lahko obrnete tudi na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT.

Lažno obvestilo:


Kako prepoznati lažno obvestilo?

Preverite ali je pošiljateljev e-naslov sumljiv.

Preverite zapisano sprejemno številko v sledenju.

Bodite pozorni na slovnične napake.

Pravo obvestilo carinske pošte spremljata tudi PDF prilogi.

Pravo obvestilo cariniske pošte:


Posita IPPS Moj Paket PS Logistika EPPS Intereuropa