Kaj je aplikacija Mojapošta in kako mi koristi? Aplikacija MojaPošta je mobilna aplikacija, ki omogoča takojšnje posredovanje informacij o lokaciji in času dostave ter upravljanje z vsemi paketi na enem mestu. Aplikacija zagotavlja varnost pred spletnimi prevarami, saj te o statusu paketov obvešča preko potisnih sporočil, hkrati imaš v svojem profilu varen in pregleden dostop do informacij o vseh svojih paketih na enem mestu. Če te v času dostave večinoma ni doma, si lahko v aplikaciji določiš privzeto mesto dostave in s tem določiš lokacijo, kamor želiš, da ti dostavljamo pakete. Aplikacija omogoča tudi enostavno pošiljanje paketov.
Kako prenesem in namestim aplikacijo Mojapošta? Aplikacijo si preneseš v Google Play Store ali v App Store. V iskalno vrstico vneseš ‘’MojaPošta’’. Ko najdeš aplikacijo izbereš Namesti. Po končani namestitvi odpreš aplikacijo in slediš navodilom za nastavitev. Za uporabo aplikacije si moraš ustvariti uporabniški račun. Z računom lahko upravljaš pakete in dostopaš do ostalih storitev. Svetujemo, da si nastaviš privzeto mesto dostave, kamor bomo dostavljali vse tvoje pakete.
Kaj pomeni privzeto mesto dostave in kako mi koristi? Privzeto mesto dostave je dostavna točka, ki jo določiš v aplikaciji za dostavo pošiljk, lahko je paketomat, bencinski servis ali pošta. Ko nastaviš privzeto mesto, bomo vse tvoje pakete direktno dostavili na izbrano dostavno točko, kar pomeni, da ti ni treba spreminjati lokacije za dostavo vsakega paketa posebej. To je idealna rešitev, če te v času dostave običajno ni doma, pohitri pa tudi dostavo.
Paketi, ki zahtevajo dodatne storitve kot npr. podpis dokumentov ali so večjih dimenzij (bela tehnika ipd) bodo kljub nastavitvi izbranega prevzetega mesta, dostavljeni na tvoj osebni naslov.
Določeno privzeto mesto dostave lahko kadarkoli prekličeš ali spremeniš.
Kljub nastavljenemu privzetemu mestu dostave, lahko še vedno spremeniš dostavno točko za posamezni paket, če ti tako v tistem trenutku bolj ustreza. S prejemom potisnega sporočila Moja dostava-moja izbira enostavno izbereš drugo lokacijo ali datum dostave.
Kako lahko preusmerim svoj paket oziroma spremenim lokacijo ali čas dostave? Paket lahko preusmeriš preko povezave Moja dostava-moja izbira. Povezavo ti pošljemo preko potisnega sporočila v aplikacijo MojaPošta. Izbiraš lahko med dostavo v paketomat, paketnik, na dogovorjeno mesto (terasa, garaža, lopa...), bencinski servis (MOL, PETROL), drug naslov, spremeniš datum dostave ali izbereš dostavo na pošto. Če redno uporabljaš preusmeritve na isto lokacijo, si jo raje nastavi kot privzeto mesto in se izogni sprotnemu spreminjanju podatkov.
Ali lahko s pomočjo aplikacije pošljem paket? S pomočjo aplikacije lahko pripraviš paket kjerkoli. Izbereš velikost paketa, dodatne storitve (odkupnina, pazljivejše ravnanje), vpišeš podatke in natisneš nalepko oz. spremnico. Paket lahko oddaš v najbližji paketomat ali pošto.