Tudi v času koronavirusa ostajamo vez med ljudmi

Dostava paketov in pisem je način, kako zagotavljati vez med ljudmi, omogočiti poslovanje podjetjem in pomagati vsem, ki morda nimajo možnosti zapustiti svojih domov. Še naprej trdo delamo in predelujemo ter dostavljamo pošiljke v najkrajših možnih rokih tudi v teh oteženih pogojih dela.

Pripravili smo odgovore na pogosto zastavljena vprašanja.

 

Koristne informacije

Tukaj boste našli vse ustrezne podrobnosti o izvajanju naših storitev. Dodali smo tudi koristne povezave do orodij, ki vam lahko pomagajo, da ostanete povezani, ko ste doma, in različne načine, kako lahko sproti spremljate spremembe pri izvajanju storitev.

Kako izvajamo dostavo pošiljk?

S prenehanjem veljavnosti razglasa epidemije vzpostavljamo običajno poslovanje v poštnem prometu, kar pomeni, da dostavljamo pošiljke na ustaljen način, kar pomeni, da ponovno veljajo pravila za vročanje pošiljk. Ne glede na to, bomo v tem obdobju želimo ohraniti takšen način dela, ki bo v največji možni meri zaščitil naše zaposlene in stranke.
Podpisovanje prevzema
Pošiljke, pri vročitvi katerih mora naslovnik potrditi prevzem, se vročajo na način, da naslovnik s podpisom potrdi prevzem, pri čemer se naslovnik podpiše z upoštevanjem varnostnih/zaščitnih ukrepov.
Paketi
Če je le mogoče, jih vročamo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom. Prosimo, da se dogovorite za dostavo na dogovorjeno mesto (terasa, nadstrešek ...) ali v PS Paketomat ali Paketnik Direct4.me. Svetujemo, da že ob nakupovanju ne izberete plačila po povzetju, ampak plačate s kartico ali po predračunu (bančno nakazilo).
Telegrami
Do nadaljnjega ne sprejemamo in ne dostavljamo telegramov naslovnicam v porodnišnicah ter naslovnikom v domovih za starejše in v bolnišnicah. V tem primeru svetujemo, da telegram pošljete na domači naslov.

Več informacij

Podrobnejše informacije o načinu vročanja posameznih vrst pošiljk najdete na naši spletni strani.

Kako poteka pošiljanje v tujino?

Z našimi partnerji po svetu smo v stalnem stiku, da zagotovimo kar se da nemoteno dostavo.
Število držav, do katerih imamo 'dostop', se dnevno spreminja. Večina glavnih izvoznih poti ostaja odprtih in še naprej sprejemamo in obdelujemo pošiljke, čeprav prihaja pri dostavi v nekatere države do zamud.
Izmenjava pošiljk se lahko občasno s posameznimi državami tudi ustavi, tako da svetujemo, da spremljate sezname držav, s katerimi izmenjujemo pošiljke. Sezname sproti posodabljamo.

Več informacij

Informacije bomo redno objavljali tudi med našimi obvestili:
PREGLED OBVESTIL

Kako poteka varno vročanje pošiljk?

Pri dostavi oziroma prevzemu pošiljk brez fizičnega kontakta strogo sledite spodnjim navodilom:
  • Pismonoša odloži pošiljko na primerno mesto (npr. okenska polica, pred hišo, pred blokom, pri lopi …), tako se oba izogneta fizičnemu kontaktu.
  • Zagotovite priporočeno razdaljo (vsaj 1,5 m).
  • Ko se pismonoša umakne, varno prevzemite pošiljko.
  • Ob vročitvi pošiljke, pri kateri je potrebna potrditev/podpis prevzema pošiljke na mobilni napravi/dostavni knjižici in morebitnih spremnih dokumentov (npr. dobavnica, podpis dokumentov ipd.), pismonoša mobilno/napravo/dostavno knjižico, spremni dokument… odloži na primerno mesto (npr. okenska polica,..), da ga podpišete. Vse navedeno poteka ob upoštevanju priporočene varnostne razdalje.
  • Denar v primeru odkupnine (če in kjer obstaja možnost) odložite na ustrezno mesto (npr. okenska polica, steber ograje ...) ter se umaknite na priporočeno razdaljo, da ga lahko pismonoša prevzame. Prosimo, da pripravite (če je seveda možno) točen znesek, da se izognemo nepotrebnim dodatnim stikom.

Več informacij

Podrobne informacije o postopku varnega vročanja si lahko preberete na naši spletni strani:
VARNO VROČANJE

Kako lahko varno brezkontaktno pošiljate pošiljke?

V tem obdobju je ključnega pomena, da se izognete nepotrebnim dodatnim stikom in obiskom poštnih poslovalnic (pošt).
S pomočjo aplikacije PS Pošlji paket lahko pošiljko pripravite kar na svojem domu in jo nato vložite v najbližji PS Paketomat.
Svetujemo, da tudi naslovnik prevzame pošiljko v paketomatu, če je to kakorkoli mogoče. Naslavljanje na paketomat je z našo aplikacijo enostavno.

Več informacij

Več informacij o aplikaciji PS Pošlji paket najdete na naši spletni strani.
POŠLJITE POŠILJKO
Dostava pošijk

Kako izvajamo dostavo pošiljk?

V danih razmerah želimo vzpostaviti takšen način dela, ki bo v največji možni meri zaščitil naše zaposlene in stranke.
Podpisovanje prevzema
Da bi čim bolj zaščitili naše zaposlene in uporabnike, zmanjšujemo število stikov med dostavo. Začasno pri določenih pošiljkah ne bomo predajali strankam ročnih podpisnih naprav za zajem podpisa, temveč bomo zabeležili ime osebe, ki je pošiljko prevzela. Morebitno spremno dokumentacijo (dobavnico, povratnico idr.) naslovnik podpiše z upoštevanjem varnostnih/zaščitnih ukrepov.
Priporočena pisma
Pismonoša bo pozvonil pri naslovniku in ga seznanil, da mu bo pismo vložil v hišni predalčnik (ne velja za bančne kartice).
ZUP, ZKP, ZPP idr.
Pri vročanju pošiljk po posebnih zakonih bo pismonoša pozvonil ter od naslovnika zahteval podpis na vhodu. Če je naslovnik v karanteni/samoizolaciji/okužen, bo prejel obvestilo o prispeli pošiljki v hišni predalčnik. Glede na trajanje karantene ima naslovnik še vedno možnost pravočasno prevzeti pošiljko na pošti.
Do nadaljnjega ne sprejemamo naročil za ponovno brezplačno dostavo pisem, ki se vročajo po posebnih zakonih (ZUP in ZPP-osebno), ki jih po preteku roka za prevzem pisma na izročilni pošti vročimo naslovniku z vložitvijo v hišni predalčnik.
Paketi
Če je le mogoče, jih vročamo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom. Prosimo, da se dogovorite za dostavo na dogovorjeno mesto (terasa, nadstrešek ...) ali v PS Paketomat ali Paketnik Direct4.me. Svetujemo, da že ob nakupovanju ne izberete plačila po povzetju, ampak plačate s kartico ali po predračunu (bančno nakazilo).
Dostava reklam
Za zdaj dostavljamo reklame nemoteno.
Telegrami
Vsebino telegramov bomo poskušali naslovnikom predati po telefonu oz. dostaviti kot navadno pismo. Do nadaljnjega ne sprejemamo in ne dostavljamo telegramov naslovnicam v porodnišnicah ter naslovnikom v domovih za starejše in v bolnišnicah. V tem primeru svetujemo, da telegram pošljete na domači naslov. Do nadaljnjega tudi ni sprejema telegramov z LX-cvetjem.
Dostava časopisov
Do nadaljnjega ne izvajamo jutranje dostave časopisov. Ti se dostavljajo v okviru redne dostave.

Več informacij

Podrobnejše informacije o načinu vročanja posameznih vrst pošiljk najdete na naši spletni strani.
Pošiljanje v tujino

Kako poteka pošiljanje v tujino?

Z našimi partnerji po svetu smo v stalnem stiku, da zagotovimo kar se da nemoteno dostavo.
Število držav, do katerih imamo 'dostop', se dnevno spreminja. Večina glavnih izvoznih poti ostaja odprtih in še naprej sprejemamo in obdelujemo pošiljke, čeprav prihaja pri dostavi v nekatere države do zamud.
Izmenjava pošiljk se lahko občasno s posameznimi državami tudi ustavi, tako da svetujemo, da spremljate sezname držav, s katerimi izmenjujemo pošiljke. Sezname sproti posodabljamo.

Več informacij

Informacije bomo redno objavljali tudi med našimi obvestili:
PREGLED OBVESTIL
Varno vročanje

Kako poteka varno vročanje pošiljk?

Pri dostavi oziroma prevzemu pošiljk brez fizičnega kontakta strogo sledite spodnjim navodilom:
  • Pismonoša odloži pošiljko na primerno mesto (npr. okenska polica, pred hišo, pred blokom, pri lopi …), tako se oba izogneta fizičnemu kontaktu.
  • Zagotovite priporočeno razdaljo (vsaj 1,5 m).
  • Ko se pismonoša umakne, varno prevzemite pošiljko.
  • Ob vročitvi pošiljke, pri kateri je potrebna potrditev/podpis morebitnih spremnih dokumentov (npr. dobavnica, podpis dokumentov ipd.), pismonoša spremni dokument odloži na primerno mesto (npr. okenska polica,..), da ga s svojim pisalom podpišete. Vse navedeno poteka ob upoštevanju priporočene varnostne razdalje.
  • Denar v primeru odkupnine (če in kjer obstaja možnost) odložite na ustrezno mesto (npr. okenska polica, steber ograje ...) ter se umaknite na priporočeno razdaljo, da ga lahko pismonoša prevzame. Prosimo, da pripravite (če je seveda možno) točen znesek, da se izognemo nepotrebnim dodatnim stikom.

Več informacij

Podrobne informacije o postopku varnega vročanja si lahko preberete na naši spletni strani:
VARNO VROČANJE
Varno pošiljanje

Kako lahko varno brezkontaktno pošiljate pošiljke?

V tem obdobju je ključnega pomena, da se izognete nepotrebnim dodatnim stikom in obiskom poštnih poslovalnic (pošt).
S pomočjo aplikacije PS Pošlji paket lahko pošiljko pripravite kar na svojem domu in jo nato vložite v najbližji PS Paketomat.
Svetujemo, da tudi naslovnik prevzame pošiljko v paketomatu, če je to kakorkoli mogoče. Naslavljanje na paketomat je z našo aplikacijo enostavno.

Več informacij

Več informacij o aplikaciji PS Pošlji paket najdete na naši spletni strani.
POŠLJITE POŠILJKO

Ostanite zdravi

Trenutno obdobje je izziv tako za podjetja kot tudi posameznike. Ker tudi sami želimo preprečiti širjenje okužbe, bomo pri tem potrebovali pomoč pri dveh ključnih dejavnikih.

Podpora in pomoč
Obisk pošt
Zaradi omejitev pri vstopu na pošto (omejitev števila strank v prostoru) Pošta Slovenije stranke prosi, naj obisk pošte načrtujejo skozi celoten delovnik posamezne pošte in se izogibajo obisku pošt tik pred zaprtjem.
Številne registracijske pisarne
Spletno nakupovanje
Spletni nakupi bodo v tem obdobju še kako pomembni pri zagotavljanju oskrbe prebivalstva. Poskrbimo pa, da bodo tudi varni. Za plačilo nakupa uporabite plačilo s kartico ali po predračunu. V kolikor je mogoče, pošiljko naslovite v PS Paketomatali Paketnik Direct4.me.

Nekaj primerov dobrih praks spletnih trgovcev

Tudi naši poslovni patnerji se zavedajo, da je v tem obdobju varna in brezkontaktna dostava ključ do zadovoljstva kupcev. S pomočjo Društva spletnih trgovcev tako spletnim trgovcem svetujemo, kako najbolje prilagoditi spletno košarico.

Varna obdelava naročil

V spletni trgovini Optics Trade se zavedajo pomena varne in brezkontaktne dostave. V ta namen so prilagodili celoten proces obdelave naročil tako, da ne skrbijo le za zdravje svojih kupcev, temveč tudi svojih in naših zaposlenih.
Kako, si lahko pogledate v videu.

Povezava do spletne trgovine

OPTICS-TRADE.EU

Osveščanje kupcev med samim nakupom

Varna, popolnoma brezkontaktna dostava je možna le ob plačilu s kartico ali po predračunu.
Tega se zaveda vedno več spletnih trgovcev. Spletna trgovina Začimbe.si svojim kupcem označuje tiste načine plačila, ki omogočajo varno dostavo. Svoje kupce usmerjajo tudi na našo spleno stran z nasveti.
Primer košarice Začimbe.si

Povezava do spletne trgovine

ZACIMBE.SI
Optics Trade

Varna obdelava naročil

V spletni trgovini Optics Trade se zavedajo pomena varne in brezkontaktne dostave. V ta namen so prilagodili celoten proces obdelave naročil tako, da ne skrbijo le za zdravje svojih kupcev, temveč tudi svojih in naših zaposlenih.
Kako, si lahko pogledate v videu.

Povezava do spletne trgovine

OPTICS-TRADE.EU
Začimbe.si

Osveščanje kupcev med samim nakupom

Varna, popolnoma brezkontaktna dostava je možna le ob plačilu s kartico ali po predračunu.
Tega se zaveda vedno več spletnih trgovcev. Spletna trgovina Začimbe.si svojim kupcem označuje tiste načine plačila, ki omogočajo varno dostavo. Svoje kupce usmerjajo tudi na našo spleno stran z nasveti.
Primer košarice Začimbe.si

Povezava do spletne trgovine

ZACIMBE.SI
Posita IPPS Moj Paket PS Logistika EPPS Intereuropa